Get $25 free
loading...

Datuk Sohaimi Ditikam,Suspek Ditahan

Share This:

Baru-baru ini,pada malam Jumaat lalu anggota Majlis Tertinggi Umno, Datuk Sohaimi Shahadan dikatakan cedera selepas ditikam oleh jirannya yang dipercayai kurang siuman dalam kejadian di hadapan rumahnya di Sungai Buloh, dekat sini malam Jumaat.

Menurut Ketua Polis Daerah Sungai Buloh Superintendan S. Somu berkata, dalam kejadian kira-kira pukul 9.30 malam, Sohaimi dikatakan berkunjung ke rumah jirannya untuk memaklumkan ibu bapa suspek berhubung kelakuan lelaki berusia 20-an itu yang membaling batu ke rumahnya sehingga terkena anak saudaranya.

Menurut sumber dalaman,lelaki itu kemudian dikatakan menikam Sohaimi di bahagian belakang kepala dan bahu kanan serta turut menikam anak saudara lelaki Sohaimi yang datang untuk membantunya di bahagian kepala dan pipi menggunakan objek tajam.

Somu berkata, polis yang dimaklumkan kejadian itu telah menahan suspek manakala Sohaimi dan anak saudaranya dihantar ke Hospital KPJ di Damansara untuk mendapat rawatan kecemasan dan dilaporkan stabil.

Justeru,siasatan telah dijalankan dan kes disiasat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan kecederaan parah.

Comments

comments



lagi info di : Gosip Artis Terkini
Previous
Next Post »
loading...