Get $25 free
loading...

“Sengaja Minta Kecam!” – Buat Parodi Picit Roti, Netizen Nak Muntah Tengok Faiz Roslan

Sekian lama menyepi dan hampir bunuh diri, Instafamous Faiz Roslan yang terkenal dengan ‘kelembutannya’ muncul kembali dengan video parodi picit roti dimuat naik menerusi laman Twitter miliknya.

BACA : Faiz Roslan Tak Jadi Bunuh Diri, Kini Sudah Kembali

Video parodi yang berdurasi 54 saat itu menimbulkan kegusaran netizen dan menyebabkan netizen terpaksa meninggalkan komen-komen yang pedas terhadap lelaki yang berperwatakan perempuan itu.

“done picit. HAHAHAHAHA.

p/s: abang tu sempoi. jangan risau bang saya kemas. no roti were harmed HAHAHAHAHA.” – tulis Faiz Roslan

Faiz yang dilihat bersama rakan-rakannya yang lain dilihat di sebuah kedai serbaneka sengaja melakonkan semula watak tiga remaja lelaki yang ditahan reman gara-gara melakukan khianat ke atas bungkusan makanan dan minuman di Family Mart.

Rata-rata netizen meluat dengan kelakuan Faiz dan rakannya serta ada yang mahu mereka itu ditangkap seperti mana yang dilakukan kepada ‘Geng Picit Roti’.

Ada juga netizen yang geli melihat mereka menyentuh makanan tersebut kerana makanan tersebut akan dibeli oleh pelanggan yang lain.

Ingatkan selepas tiga lelaki yang ditangkap kerana memicit roti minggu lepas mendatangkan pengajaran, rupanyat tidak untuk geng kunyit ini.

Video pondan Instafamous Faiz Roslan parodi picit-picit roti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...