Get $25 free
loading...

“Mak Aku Sendiri Hina Aku, Aku Tak Kuat” – Nismell Skandal Aliff Aziz Mahu Bunuh Diri

Menerusi Instastory, Nismell skandal Aliff Aziz yang viral baru-baru ini memuat naik status kecewa kerana kontroversi yang melanda dirinya sehingga merasakan hendak membunuh diri.

LIHAT : Gambar Mesra Aliff Aziz Check In Hotel Lagi, Kali Ini Dengan Janda Anak Satu

Selain itu, gadis remaja 17 tahun itu juga berkongsi video perbualan aplikasi WhatsApp dengan rakannya dalam keadaan menangis.

“Mereka hina aku bukan-bukan, aku sumpah aku rasa nak bunuh diri,

sampai mak aku pun hina aku, marah aku” – Nismell

Dia mendakwa semua orang menghina dirinya termasuk ibunya sendiri menghina serta marah dengan gambar dirinya bersama Aliff Aziz itu tersebar.

Menurut status yang dimuat naik oleh Nismell, dia tidak akan memaafkan sesiapa yang menghinanya.

Gambar ibu Nismell, skandal Aliff Aziz

Video perbualan WhatsApp Nismel mahu bunuh diri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...