Get $25 free
loading...

“Status Itu Bukan Untuk Saya” – Bella Astillah Tidak Mahu Komen Kenyataan Aliff Mahu Rujuk Semula

Aliff Aziz secara tiba-tiba memuat naik status di Twitter yang membayangkan ingin merujuk semula perkahwinan dia bersama bekas isterinya, Bella Astillah.

BACA : “Saya Tidak Membenci Aliff Aziz, Dia Tetap Ayah Ayden” – Bella Astillah

Akhirnya Bella bersuara mengenai status yang dikaitkan dirinya itu dan menjelaskan dia perlu menjaga hati banyak pihak dalam memberi sebarang kenyataan berkaitan kontroversi rumah tangga mereka sebelum ini.

“Saya tidak mahu komen kerana ia melibatkan banyak hati. Lagi pula status itu tidak tahu ditujukan kepada siapa.

“Kami baru bercerai dan saya pula sudah mula fokus bekerja. Saya tidak mahu orang cakap saya tak henti-henti keluar kenyataan,” – Bella Astillah.

Aliff Aziz memuat naik status yang memberi bayangan agar disatukan jodohnya namun tidak pasti sama ada untuk Bella ataupun orang lain, memetik mStar.

“Ya Allah satukanlah jodoh kami. Seandainya dia bukan jodohku, jadikanlah aku jodohnya,” tulis Aliff di Twitter.

Status tersebut menimbulkan teka-teki dan kita tunggu pula kenyataan daripada Aliff Aziz mengenai status tersebut sama ada ditujukan kepada Bella ataupun kepada kekasihnya yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...