Get $25 free
loading...

“Apa Guna Tuhan Bagi Muka?” Skandal Aliff Aziz, Nismell Bengang Banyak ‘Fake’ Akaun IG Guna Gambarnya

Selepas lama menyepi, skandal Aliff Aziz yang dikenali sebagai Nismell itu memuat naik video terbaru di laman sosial Instagram miliknya.

BACA : “Mak Aku Sendiri Hina Aku, Aku Tak Kuat” – Nismell Skandal Aliff Aziz Mahu Bunuh Diri

Menerusi video di Instastory awal pagi tadi, remaja 17 tahun itu bengang banyak akaun Instagram yang menggunakan nama dan gambarnya.

“Aku tak tahulah apa masalah korang ni,

korang ada muka kan, boleh pakai muka sendiri buat IG,

lepas tu nak pakai gambar aku, buat apa?” – Nismell

Menurut Nismell, semua akaun tersebut adalah fake account dan bukan miliknya.

“Kalau nak jatuhkan orang tu agak-agaklah,

kalau ada muka pakailah muka sendiri, apa guna tuhan bagi muka?” – Nismell

Remaja yang pernah gambar mesranya bersama Aliff Aziz tersebar itu berpendapat akaun Instagram palsu itu untuk menjatuhkannya dan memberi peringatan kepada pemilik akaun palsu itu supaya meletakkan gambar muka sendiri.

Video Nismell bengang banyak fake account IG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...