Get $25 free
loading...
Featured image (need original image)

a) Puasa Bukan Alasan Untuk Anda Tidak Bermaya, Bersahur Dengan Susu Rendah Lemak Kurma Marigold Untuk Kekal Bertenaga Sepanjang Hari

b) Anda Tak Gemar Makanan Berat Ketika Bersahur? Diet Seimbang Penuh Khasiat Ini Mungkin Sesuai Untuk Anda

c)

Ramadan bakal menjelma tidak lama lagi. Pelbagai persiapan untuk menyambut kedatangan bulan ibadah ini sudah pun bermula sekurang-kurangnya dua minggu lebih awal.

Pelbagai perancangan seperti jadual sahur dan berbuka puas serta bekalan bahan mentah untuk menyediakan juadah sahur dan berbuka juga turut diambil kira supaya ibadah puasa tidak terjejas.

Seperti kita sedia maklum, ketika di bulan Ramadan, antara lain umat Islam tidak dibenarkan untuk makan dan minum bermula daripada terbit fajar sehinggalah tenggelamnya matahari.


Justeru, bagi memastikan diri kekal bertenaga dan tubuh badan sentiasa kuat, faktor makanan yang diambil ketika bersahur amatlah penting, lebih-lebih lagi jika anda bekerja dalam sektor yang banyak mengerah kudrat.

Mujurlah, anda tidak perlu terlalu runsing terutamanya buat suri rumah untuk membekalkan makanan berkhasiat buat anak-anak dan suami anda ketika Ramadan ini.

Untuk itu, anda perlu berterima kasih dengan Marigold Malaysia kerana mengeluarkan produk khas yang sesuai untuk seisi keluarga bersahur iaitu Susu Lemak Rendah Kurma Marigold.


Ada apa sebenarnya dengan Susu Lemak Rendah Kurma Marigold?

Untuk pengetahuan anda semua, susu ini mempunyai pelbagai nutrisi yang amat diperlukan oleh badan untuk kekal bertenaga dan sihat sekali gus menjamin keselesaan untuk beribadah dengan sempurna ketika Ramadan

Menurut Marigold Malaysia, Susu Rendah Lemak Kurma Marigold mengandungi SEMBILAN jenis VITAMIN iaitu Vitamin A, B1, B3, B6, B12, C, D3 dan Asid Folik. Kesemuan nutrisi-nutrisi ini sangat penting dan diperlukan oleh badan anda untuk kekal bertenaga sepanjang hari.


Selain itu, anda juga tidak perlu khuatir kerana Susu Rendah Lemak Kurma ini juga mempunyai kandungan laktosa yang renda kerana dihasilkan daripada EKSTRAK KURMA SEBENAR TANPA GULA TAMBAHAN DAN JUGA PEWARNA SERTA PERISA MAKANAN TIRUAN.

Untuk pengetahuan anda juga, Susu Rendah Lemak Kurma Marigold ini juga merupakan satu diet seimbang untuk yang sesuai untuk anda kekal cergas dengan aktiviti rutin termasuklah untuk berbuat kebaikan sempena bulan Ramadan bulan yang penuh kebaikan dan keberkatan.

Sesungguhnya dengan adanya Susu Rendah Lemak Kurma Marigold ini, ia semestinya menjadi pelengkap kepada sahur anda setiap pagi dalam memastikan anda tidak keletihan ketika keluar bekerja seharian dan ibadah puasa anda tidak terganggu.


Kunci untuk anda beribadah dengan selesa ketika Ramadan turut bergantung kepada makanan yang anda ambil ketika bersahur dan Susu Kurma Rendah Lemak Marigold adalah salah satu daripada kunci-kunci yang ada. Ingat sahur ingat Susu Rendak Lemak Kurma Marigold.

Untuk maklumat lanjut mengenai Susu Rendah Lemak Kurma Marigold, anda boleh layari laman Facebook Marigold Malaysia.



lagi info di : Gosip Artis Terkini
Previous
Next Post »
loading...