Get $25 free
loading...

“Semalam Kau Tidur Dengan Aku, Hari Ini Dengan Pondan Lain!” – Pondan Mengamuk Belasah Teman Lelaki Kantoi Curang

Biasa kita dengar kes curang melibatkan lelaki dan perempuan, tetapi berbeza dengan ‘pasangan bahagia’ ini apabila teman lelakinya curang dengan ‘lelaki’ lain, dengan erti kata lain pondan.

BACA : Lepas Lakukan ‘Aksi Kunyit’ Atas Katil, Pondan Ugut Teman Lelaki Sebar Video Lucah

Dalam video berdurasi 43 saat itu memaparkan seorang pondan membelasah teman lelakinya yang didakwa curang kerana tidur dengan pondan lain, sedangkan sehari sebelum itu, lelaki tersebut tidur bersamanya.

Kejadian yang berlaku pada jam 12.38 tengah hari Sabtu, di hadapan Hotel Megaview, Jalan Besar, Kuantan, pondan yang dikenali sebagai An, menyerang teman lelakinya, Zulkefli Napie kerana mempunyai hubungan sulit dengan pondan lain.

Pondan yang bekerja sebagai tukang masak itu merampas semua handphone yang dihadikan kepada kekasihnya dan sempat membelasah Zulkefli yang kemudian melarikan diri.

Selepas membelasah teman lelakinya, An yang berusia 31 tahun itu membuat laporan polis di Balai Polis Kuantan, Pahang kerana bimbang dengan keselamatan dirinya.

Menurut dalam laporan polis, An mendakwa dia cuba memujuk Zulkefli untuk pulang ke rumah pada waktu itu tetapi berbeza dengan paparan video. Kantoi menipu jugak pondan ni.

Video pondan mengamuk belasah teman lelaki curang dengan pondan lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...