Get $25 free
loading...

KEHADAPAN Kakak Siti Kasim yang dikasihi



Ke hadapan Kakak SK yang dikasihi dan disayangi,

Kakak SK perlu faham bahawa bukannya kakak dan geng kakak sahaja yang undi, orang lain juga undi. Jangan perasan kakak and the geng sahaja yang mengundi masa PRU lepas. Ramai yang mengundi pun tak mengundi untuk LGBT dan aktiviti songsang berleluasa. 

Kakak and the geng undi untuk memastikan kerajaan yang progresif dan rasional pemikirannya begitu juga dengan kami tetapi apakah kakak sendiri bertindak rasional apabila membuat isyarat lucah di satu forum dahulu dan memaki hamun polis dan orang lain yang tak bersetuju dengan kakak? Itu seperti orang kurang rasional sahaja.

Apakah rasional apabila kakak and the geng perjuangkan hak geng kakak tetapi bila orang lain perjuangkan hak mereka ditempelak pula oleh kakak and the geng. Takkan lah hanya kakak and the geng sahaja yang ada hak kot, kakak oi atau kakak and the geng hanya perjuangkan hak yang kakak and the geng mahu tetapi menafikan hak orang lain? Rasional ke kakak?

Kakak and the geng mahukan kerajaan yang progresif tetapi peliknya kakak and the geng sokong pula manusia yang berhawa nafsu songsang tidak ubah seperti manusia yang tiada tamadun malahan seperti binatang yang melampiaskan nafsu dengan apa jua yang dijumpai. Mungkin binatang pun malu tengok geng kakak sebab mereka boleh beza mana jantan mana satu betina. 

Kakak and the geng menyondol lintang pukang seperti khinzir liar apabila seorang Muslim kahwin dengan seorang yang berusia 11 tahun makan dikutuk Islam dan Muslim tetapi kakak and the geng seperti dubuk bisu apabila rupa-rupanya yang banyak kahwin bawah umur atau dalam bahasa kakak and the geng kahwin dengan pedophile majoritinya adalah Bukan Muslim? Atau waktu itu kakak malu mengaku mereka sebagai kawan kakak?

Kakak mengatakan kononnya anak anak kita didoktrinkan dan bukannya dididik menjadi orang berfikiran kritis tetapi bukankah kakak and the geng sedang mendoktrinkan kepada masyarakat pemikiran songsang atau bila kakak and the geng buat itu ialah mendidik tetapi apabila orang lain buat itu dipanggil doktrin? Adakah ini yang kakak and the geng panggil sebagai fikiran kritis iaitu orang lain buat salah tetapi kakak and the geng buat betul? Kritis betul kalau gitu kakak...

Kakak and geng marah bila Dr Mujahid Yusof Rawa cakap pasal pakaian menutup aurat tetapi beliau kan Menteri Agama mestilah cakap agama Islam dan perkara bersangkutan Islam? Takkan kakak nak Menteri Agama perangai macam kakak yang profesion peguam tetapi berlagak macam ulamak Islam & dijadikan rujukan oleh Non Muslim. The blind leading the blind? 

Kakak and the geng marah dan kata bilalah Menteri Agama nak faham bagimu agamamu dan bagiku agamaku tetapi amar makruf nahi mungkar adalah ajaran Islam. Jadi siapa yang tak faham bagiku agamaku dan bagimu agamamu? 

Kakak nak sangat bagiku agamaku bagimu agamamu tetapi geng geng kakak mulut berbau macam bangkai binatang apabila mengutuk agama Islam dan itu kalian namakan hak bersuara tetapi bila Muslim membalas dituduhnya kami ekstrim? 

Geng kakak bukan main seronok kutuk Islam dan masuk campur urusan agama Islam atau ini yang kakak and the geng namakan berfikiran kritis dan progresif? Kakak and the geng nak kerajaan maju dan bukan sekadar cakap pasal agama dan aurat tetapi peliknya kakak ini macam orang frust putus cinta dan tak boleh move on dengan asyik asyik hak LGBT hak LGBT selalu. 

Jangan frust kakak, Ayahanda Abdul Rani Kulup setia menanti. InshaAllah ayahanda dah bagitau akan menerima kakak seadanya. Kipidap dongiap kakak. Ayah Rani Kulup betulkan? 

Kakak SK, janganlah jadi talam dua muka. Bila kakak bersuara itu ialah hak tetapi bila orang lain bersuara itu ekstrim. 

Semoga kakak dikurniakan hidayah oleh Allah dan dilembutkan hati untuk mendalami ilmu agama sebelum kita semua dijemput Allah Subhana Wa Ta’ala. Saya doakan untuk kakak and the geng ya. Kami semua sayang pada kakak and the geng.

Oleh: Firdaus Wong Wai Hung
Previous
Next Post »
loading...