Get $25 free
loading...

“Tiada Bukti Menunjukkan Baginda Adalah Ayah Kepada Bayi Berkenaan” – Peguam Sultan Muhammad V

Sebelum ini, ratu cantik Rusia, Rihana Oksana Veovodina memuat naik gambar dirinya bersama anaknya dengan kapsyen “proud Malaysian blood flows in his vein”.

BACA : “Saya Bangga Darah Malaysia Mengalir Dalam Anak Saya” – Rihana Oksana Gorbatenko

Namun, peguam kepada Sultan Kelantan mempersoalkan apakah Sultan Kelantan merupakan bapa kandung kepada bayi berkenaan.

Koh Tien Hua yang mewakili Sultan Muhammad V memberitahu kepada Straits Times, “Tiada bukti objektif yang menunjukkan baginda adalah ayah biologi kepada bayi berkenaan.”

Menurut Koh, pasangan itu bercerai mengikut undang-undang Islam pada bulan Jun lalu dengan talak tiga di hadapan saksi, tetapi Rihana menegaskan dia tidak mengetahui perkara itu minggu lalu.

Rihana dimaklumkan mengenai perceraian itu pada 22 Jun melalui peguamnya dan sijil perceraian juga telah diserahkan kepadanya.

“Saya berada di Rusia bersama dengan anak saya. Kami tidak berada di Singapura pada bulan Jun untuk sebarang prosiding perceraian. Kami tak pernah bercerai,” – Rihana.

Pasangan itu berkahwin pada 7 Jun 2018 di mana ketika itu Sultan Muhammad V adalah Yang di-Pertuan Agong Malaysia.

Gambar majlis perkahwinan yang diadakan di Moscow pada November 2018 tersebar sehingga diketahui pihak media.

Menurut sebuah laporan portal Daily Mail, Rihana pernah menyertai sebuah program realiti di mana dia dirakam melakukan hubungan intim dengan seorang peserta lelaki di kolam renang.

“Saya Bangga Darah Malaysia Mengalir Dalam Anak Saya” – Rihana Oksana Gorbatenko

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...