Get $25 free
loading...

“Rupa Macam Tukang Kebun & Gigi Jongang” – Usop Mentor Tidak Kecil Hati Dikritik

Penyanyi Usop Mentor akui sering dikritik oleh segelintir masyarakat yang mengatakan paras ruapnya seperti tukang kebun dan giginya dikatakan jongang.

“Fasal kritikan ini saya tak ambil pusing pun masyarakat nak cakap apa. Yang penting niat adalah untuk menghiburkan orang ramai sudah tercapai.

“Sejujurnya saya selalu sahaja dapat komen dan kritikan orang kata paras rupa saya ibarat tukang kebun, gigi saya pun dikatakan jongang.

“Secara peribadi, kata-kata sedemikianlah yang akan lebih menaikkan dan membakar semangat saya untuk terus berjuang dalam berkarya, makin orang berkata sebegitu makin menjadilah saya,” – Usop Mentor.

Namun, menurut penyanyi yang berasal dari Kedah ini, dia sedikit pun ambil pusing mengenai kritikan tersebut dan menganggap kritikan tersebut membakar semangat untuk berjuang dalam berkarya, memetik Sinar Harian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...