Get $25 free
loading...

“Saya Rasa Mereka Yang ‘Gila’ Sekarang” – Respon Fathia Latiff Dituduh Gila

Pelakon Fathia Latiff akhirnya menjawab persoalan sesetengah pihak yang menuduhnya gila sebelum ini.

Fathia mengakui selesa dengan keadaan dirinya sekarang dan mahu memandang ke hadapan dan meneruskan karier muziknya.

BACA : “Sukar Untuk Saya Jelaskan Sebab Sebenar Saya Buka Tudung” – Fathia Latiff

“Bagi saya, apa yang orang nampak berbeza dengan apa yang saya rasakan. Jadi, apa yang saya rasa sekarang, saya sangat selesa dengan diri saya.

“Saya selesa dengan rambut saya, dengan pemakaian saya… Saya rasa mereka yang ‘gila’ sekarang,” – seloroh Fathia kepada Gempak.

Dia menjelaskan dia baik-baik sahaja dan tidak kisah apa yang orang cerita pasal dirinya dan dia tetap teruskan dengan kehidupan dan mengejar cita-cita.

“Mereka Mempergunakan Saya” – Fathia Latiff Akui Terpaksa Buang Kawan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...