Get $25 free
loading...

“Gila, Spender Pun Nak Tunjuk!” – Tayang Spender Mahal Di Intstagram, Ibu Aliff Syukri Bengang

Mungkin ramai yang sedia maklum dengan usahawan selebriti terkenal, Datuk Aliff Syukri yang gemar memuat naik barangan peribadi yang mewah di laman Instagramnya.

BACA : “Saya Ingat Dia Perompak” – Aliff Syukri Terkejut Peminat OKU Datang Minta Kerja

Sebentar tadi, Aliff Syukri telah memuat naik gambar seluar dalam mewahnya pula di laman Instagram.

Menurut Aliff, dia memuat naik gambar seluar dalam berjenama Versace itu kerana didesak oleh orang ramai supaya menunjukkan seluar dalam yang dipakainya hari ini.

“Ramai orang yang suruh saya tunjuk sepender saya hari ni, Saya pakai seluar dalam versace hasil perniagaan @as.legacymalaysia,

Syukur saya mampu beli apa sahaja hasil bisnes online,

Saya dulu pakai spender 3 rm10 jee, tapi kali ni spender ni kainya sejuk dan selesa..” – tulis Aliff Syukri di Instagram

Posting Aliff Syukri tersebut bukan saja mendapat perhatian netizen, malah ibunya Bonda Rozita Ibrahim turut meninggalkan komen ‘pedas’ kepada anaknya itu.

“Giler ko kri sependa pun nak tunjuk…

Jawab kri pantun Mak tu… biasa ko tanya “ ehh mak sy x komen pun” – komen ibu Aliff

Rata-rata netizen meinggalkan komen mendakwa tindakan Aliff memuat naik gambar seluar dalam mewah itu adalah sesuatu yang riak dan menunjuk-nunjuk.

Sumber : Instagram Aliff Syukri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...