Get $25 free
loading...

(TERLALU MINAT LGBT)"Ulamak" PAN Ustaz Ahmad Awang perlu CUCI Otak Mujahit




Dulu aku berbalah dgn seorg peguam PAN yg dulunya pejuang tegar PAS. Aku tanya dia, "Kalau kau tak sokong TGHHA dan ulamak2 PAS yg kau labelkan sbg ulamak su' akhir zaman sbg ulamak2 yg patut kita contohi di Malaysia, kau nak jadikan siapa sbg ulamak PAN?" Dia jawab, "Ustaz Ahmad Awanglah ulamak muktabar di Malaysia yg sepatutnya kita contohi."

Aku tak jumpa mana2 artikel drp Ustaz Ahmad Awang ketua ulamak PAN merangkap ketua ulamak PH yg membicarakan soal LGBT yg hangat diperkatakan skrg ni. Kalau ada harap shbt2 bagi tau saya utk pencerahan kpd mslh LGBT ini. 

Kalau setakat Mujahid menteri agama dan MAZA yg perasan dirinya ulamak muktabar dunia punya ulasan, hanya menekankan isu hak asasi manusia saja. Tapi penekanan soal menegah dan mencegah aktiviti LGBT yg senantiasa dipromosikan dan diiklankan 24 jam sehari tanpa segan silu oleh sbhg puak PH laknatullah yg kian berleluasa di negara kita tidak pula dibuat. Jika sekadar menerangkan bab hukum, puak lgbt tu bukan tak tahu, namun oleh kerana ingkarnya mereka kpd syariat Allah dan disokong pula oleh insan2 yg kononnya perihatin kpd nasib glgn ini serta tiada tindakan wajar dlm btk pembanterasan aktiviti mereka, maka glgn ini kini semakin naik tocang dan besar kepala...mungkin ada yg lebih besar kepalanya berbanding kepala Siti Kassim. 

Majoriti rakyat kenal dgn Siti Kassim penghina agama Islam, nabi, ulamak dan umat Islam. 

Apa tindakan pihak berwajib dlm usaha menyanggah semua aktiviti gila Siti Kassim itu? 

Ke mana perginya Ustaz Ahmad Awang? Mana Ustaz Ghani Shamsuddin? Takkan perkara sebegini dianggap enteng dan cukup dgn hanya bersalaman dgn aktivis LGBT dgn bersandarkan dosa kau, kau sendiri tanggung, dosa aku, aku sendiri tanggung? 

Dgn menyatakan aktiviti LGBT itu haram dan berdosa tapi tidak sampai ke prgkt kafir, dan dosa aktiviti songsang mereka hanya Allah saja yg tahu, adakah itu saja yg mampu kamu lakukan? 

Cukupkah itu sbg jln penyelesaiannya wahai ulamak2, ustaz2 pakar hadis & para hafiz/hafizah dan menteri agama PAN/kerajaan PH? 

Jgn kerana kegagalan kamu (yg kini memegang kuasa dlm kerajaan baru) -membanteras aktiviti songsang mereka, maka mereka mengangkat dan mengandaikan segala ucapan kamu sbg menyetujui cdgn, pandangan dan aktiviti mereka. Berhati2lah dgn dosa2 syubhah.

شمس الدين بن ابراهيم
Previous
Next Post »
loading...