Get $25 free
loading...

[VIDEO] Sajat Kena Pukul Dengan Seseorang Yang Dikatakan Kondem Produk Dia


Video Penuh Berada Di Bawah Artikel
Nur Sajat, siapa tidak kenal dengan Nur Sajat. Nama dia penuh dengan kontroversi terutama kontroversi samada dia ini lelaki atau perempuan atau kedua duanya sekali. Hal ini masih lagi tidak dapat dipastikan. Sebelum ini tular di media sosial tentang jantina Nur Sajat sampai Mufti KL pun masuk campur. Ditambah pula dengan peselisihan paham dengan papagomo a.k.a Sir Azri.
Nur Sajat walau bagaimanapun tetap dikatakan adalah seorang lelaki atau pondan oleh netizen kerana banyak telah terdedah maklumat peribadi beliau seperti kad pengenalan beliau sebagai seorang lelaki . Selain itu sebelum beliau menjadi popular sebagai jutawan di media sosial video pendedahan lama beliau turut menjadi viral di media sosial menunjukkan bahawa waktu itu beliau sendiri mengaku sebagai maknyah.
Nursajat kini telah hilang lama di media sosial setelah beliau kini tidak lagi popular kerana netizen muak dengan perbuatan kontroversi beliau namun beliau muncul lagi dan menjadi viral kerana beliau dikatakan diserang oleh pondan tua yang agak kasar sewaktu beliau sedang live di instagram.
Adakah ini GIMIK terbaru NUR SAJAT?
Walaupun begitu netizen menganggap bahawa ianya adalah satu gimik oleh Nursajat sekali lagi untuk menghangatkan kembali nama beliau setelah sekian lama beliau tidak menimbulkan kontroversi dan tidak menjadi bualan netizen dalam jangkamasa yang lama. Kali terakhir Nursajat dilihat menjadi viral adalah sewaktu dia dipersoalkan jantinanya oleh pihak JAKIM.
Meskipun JAKIM mendapat keputusan bahawa Nursajat adalah khunsa namun NurSajat tetap dianggap sebagai seorang lelaki oleh netizen kerana keterangan jantina beliau yang sering berubah ubah. Apa pandangan anda? adakan untuk kontroversi semata mata?
Video Sajat Kena Pukul



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...