Get $25 free
loading...

Sungguh Tak Disangka, Rupanya Inilah Kekayaan Sebenar Mat Sabu Menteri


Selamat datang ke video chanel dunia harian, kami menyediakan video video yang berinformasi dan gaya hidup untuk tontonan anda semua, tajuk perkongsian kali ini ialah Sungguh Tak Disangka, Rupanya Inilah Kekayaan Sebenar Mat Sabu Menteri. 

Jom kita saksikan kisah selanjutnya, 3 menteri kabinet dah istihar aset aset mereka, Mat Sabu paling sempoi. Seboleh bolehnya semua menteri nak sorok dan tak mahu rakyat tahu tentang kemewahan yang mereka ada selama ini kepada umum, namun inisiatif darupada kabinet malaysia baru ini di lihat sesuatu yang membanggakan dan apabila beberapa menteri dan menteri pertahanan, menteri kesihatan dan menteri pertanian berani ke depan untuk istiharkan aset yang mereka miliki selama ini. 1. Menteri pertahanan Mat Sabu, aset yang di miliki Presiden Pati Amanah Negara ini bernilai RM688.000. Mat Sabu yang telah istiharkan asetnya pada 13 Mac lepas berkata, dia mempunyai RM105.000 dalam simpanan dan telah melabur sebanyak RM220.00 dalam unit trusts dan insurans. Menurut dokumen pengistiharan di laman invoke, Mat Sabu tidak mempunyai sebarang kenderaan yang di daftarkan atas namanya akan tetapi ada 5 pemilikan harta di atas nama isterinya fuh tak ada langsung atas nama abg Mat Sabu.


Semoga anda semua terhibur dengan video yang kami paparkan, video video tersebut hanyalah hiburan semata, selamat menonton.

Sila tonton video:


krdit

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...