Get $25 free
loading...

Ular yang sangat pelik yang ramai orang tak pernah LIHAT!! Misteri penemuan ular yang teraneh di dunia.. Cepat Tengok



Ular yang sangat pelik yang ramai orang tak pernah LIHAT!! Misteri penemuan ular yang teraneh di dunia.. Cepat Tengok. video ini berisi tentang penemuan-penemuan ular dengan bentuk yang aneh atau tidak lazim seperti ular-ular pada umumnya. Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Anda fikir anda tahu semua makhluk ini, bukan? Tetapi mereka lebih rumit dan menarik daripada yang anda mungkin sedar. Kita tahu ular mampu menarik perhatian sekelip mata. Tetapi pada hakikatnya, mereka menyerang lebih cepat daripada itu. Mata manusia mengambil kira-kira 202 milisaat untuk menyelesaikan sekelip mata. Sebaliknya, seekor ular boleh menyerang dan mencapai sasaran mereka dalam 50 hingga 90 milisaat. Pemogokan itu begitu pantas sehingga jika manusia cuba mempercepatkan bahkan kurang dari seperempat secepat ular, kita akan menjadi hitam.

Tiada telinga luar? Tiada hingar dalaman? Tiada masalah. Ular tidak memerlukan ketepatan remeh ini untuk mendengar dunia di sekelilingnya. Mereka mempunyai dua sistem pendengaran, satu yang berkisar di sekitar rahangnya yang sempurna berkembang, yang merupakan sebahagian daripada sistem yang dikenali sebagai pendengaran konduktif tulang. (Yep, rahang mereka yang rumit digunakan untuk lebih daripada sekadar makan.)

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Ular yang sangat pelik yang ramai orang tak pernah LIHAT!! Misteri penemuan ular yang teraneh di dunia.. Cepat Tengok
Sila tonton video:




lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...