Get $25 free
loading...

Muka jer cantik, kalau bukan adanya rakaman CCTV ini memang tidak percaya gadis ini akan lakukan perkara cam ni !!



Muka jer cantik, kalau bukan adanya rakaman CCTV ini memang tidak percaya gadis ini akan lakukan perkara cam ni !! Lihat tangan dia, dia ingat tak ada orang tahu apa yang sedang buat ker? Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat apa yang terjadi.

Mencuri adalah tindakan mengambil sesuatu yang bukan milik anda tanpa kebenaran. Apabila kita mendengar kata "mencuri", kita sering berfikir tentang seseorang yang memasuki rumah atau pemborong kedai yang cuba menyeludup produk bernilai tinggi di luar kedai. Kami memikirkan penjenayah kerjaya, atau mencuri keuntungan peribadi yang tidak jujur. Walaupun mencuri boleh menjadi kecurian jenayah yang tidak jujur, ia juga boleh disebabkan oleh kawalan dorongan yang lemah atau gangguan kompulsif yang ketagihan.

Dewasa sering mempunyai alasan yang sangat berbeza untuk mencuri daripada kanak-kanak. Orang dewasa lebih cenderung untuk mencuri keperluan kewangan daripada kanak-kanak. Ini sering membuat sebahagian besar kecurian jenayah. Kadang-kadang orang dewasa mencuri hak. Ini sering kali adalah kecurian yang sangat kecil, seperti mencuri kotak tisu atau jubah mewah (dan juga pad tilam) dari bilik hotel, atau stapler dari kerja. Orang itu mungkin merasakan bahawa mereka membayar cukup untuk bilik hotel, atau bahawa mereka telah bekerja cukup keras untuk "memperolehinya."

Apa-apa pun, curi ialah tindakan yang tidak betul. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Muka jer cantik, kalau bukan adanya rakaman CCTV ini memang tidak percaya gadis ini akan lakukan perkara cam ni !! Saksikan!
Sila tonton video:





lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...