Get $25 free
loading...

SUSK Menteri Pertahanan DIPERTIKAIKAN "kerja tak perform"



Dr Wan Shaari Wan Ismail, Setiausaha Sulit Kanan (SUSK) Menteri Pertahanan, Haji Mohamad Sabu.

Sebelum PRU14, mamat Umno ini adalah Pegawai Penyelidik di pejabat bekas Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Abdul Razif Abdul Rahman.

Hebat sangat ke dia sampai Mat Sabu angkat dia jadi SUSK? Seorang pegawai di Mindef beritau, "dia (Wan Shaari) jadi rungutan pegawai2 di Mindef sebab tak perform".

Seorang lagi pegawai di Mindef text aku dan kata, "kerja di peringkat negeri tak sama dengan kerja di peringkat federal". Mamat tu berbasa basi bercakap. Tapi aku yakin dia nak bagitau, Wan Shaari tak reti buat kerja.

Pasaipa Mat Sabu junjung Wan Shaari? Tanya Mat Sabu la.

By the way, tahniah la ahli2 Amanah untuk perjuangan, susah payah dan pengorbanan hampa🤣


(Nota: aku tunggu lama sebelum tulis ni. aku mintak tolong sana sini settle isu ni. Bukan aku terus tulis)

Oleh:
Previous
Next Post »
loading...