Get $25 free
loading...

Tik Tok Raya Perempuan yang paling banyak orang layan.. Cepat Tengok.. Comel Giler!!



Tik Tok Raya Perempuan yang paling banyak orang layan.. Cepat Tengok.. Comel Giler!! Netizen: "Perempuan atas motor bdk kampung bombalai tawau.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Baru-baru ini banyak video yang dibuat oleh tik tok telah viral kat internet. Banyak orang guna tik tok nie untuk buat video pendek yang menyeronokkan. Apa sebenarnya ialah tik tok nie sehingga remaja sekarang minat sangat dengan aplikasi ini sampai viral kat internet? Ramai orang di Asia Tenggara telah mendengar, atau cuba, Tik Tok. Beberapa bertanya kepada kami baru-baru ini mengapa ia menjadi sangat popular - kerana tiada siapa yang pernah mendengarnya setahun yang lalu. Nah, Tik Tok adalah versi antarabangsa aplikasi video pendek China yang popular dengan nama "Dou Yin", yang dimiliki oleh Toutiao, agregator berita agresif yang dilaporkan membawa penilaian AS $ 30 bilion.

"Dou Yin" sendiri tidak jauh lebih tua daripada Tik Tok - hampir tidak lebih 400 hari sejak lelaran pertama dilancarkan. Sehingga hari ini, Tik Tok telah mencapai lebih daripada 10 juta pemasangan dan berdiri dengan 4.5 rating di Google Play.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Tik Tok Raya Perempuan yang paling banyak orang layan.. Cepat Tengok.. Comel Giler!! Saksikan
Sila tonton video:




lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...