Get $25 free
loading...

Disiasat SPRM! 6 kontroversi Rosmah Mansor yang mengemparkan negara mula didedahkan



Jom kita saksikan kontroversi kontroversi yang didedah oleh SPRM tentang Rosmah Mansor ini.

Sedikit info tambahan:
Pada 29 jun 2009, beliau iaitu Datin Seri Rosmah Mansor telah dijadikan sasaran kempen yang berunsur negatif dengan segala tuduhan tuduhan berat dan label liar seperti "Perempuan Puaka" di media massa dan internet. Ia berbentuk dalam 3 klip video yang sangat tersusun dan telah dijadikan dokumentari pendek yang melibatkan orang yang tidak di kenali dan telah mendakwa bahawa mereka itu ialah adik lelakinya,IBU saudaranya dan sepupu lelakinya termasuk kampung asalnya, selain selalu mengupah samseng dan mengunakan khidmat bomoh. Dia juga telah didakwa mempunyai masalah hubungan kekeluargaan dengan adik dan juga anaknya sendiri. 

Kes bini puaka 
Pada 30 jun tahun 2009 kira kira jam 3 petang, sebelum ketibaan beliau ke Universiti Malaya dia telah di bagi gelaran sebagai "C4" "bini puaka" dan "pembunuh altantuya" di dinding dewan serbaguna Universiti Malaya oleh 2 pelajar atau mahasiswa Yang telah dikatakan telah terpengaruh dengan dakwaan tanpa bukti oleh pihak pembangkang pada masa itu. Salah seorang individu penyebar berita fitnah itu kemudian mengatakan bahawa dia hanya mengulangi berita yang telah disampaikan pada individu tersebut.

Sememangnya tak dapat dinafikan bahawa memang terdapat ramai sangat rakyat malaysia dan pihak pihak tertentu yang sangat tidak menyukai beliau.


Sila tonton video:






lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...