Get $25 free
loading...

“Sabarlah Sayang, Baru 4 Jam Tak Main” – Nora Danish Mahu Gelak Ketawa Dengan Suami

Foto pelakon Nora Danish bersama suami, Nedim Nazri yang dimuat naik ke akaun Instagram miliknya menyebabkan pengikutnya di laman sosial itu terhibur.

BACA : Bengang Dituduh Halau Fasha Sandha Dari Majlis, Suami Nora Danish Beri Respon

Nora berkongsi foto bersama kapsyen yang mengatakan hobi suaminya itu bermain aplikasi permainan popular, PUBG menyebabkan dia tidak keruan apabila tidak bermain permainan itu.

Menurut perkongsi Nora itu, dia sebagai isteri pun mahu bergurau senda dengan Nediam dan mahukan berbagi masa dengannya daripada bermain permainan popular itu.

“Abam #pubg. Hati tidak keruan, jari jemari menggeletar…. nak tekan button tembak, telinga pula rindu mendengar bunyi langkah berlari di Sanhok.

“Bibir tebal Itu , rindu nak bergelak ketawa dengan geng #pubg NED For life dia !!!! Sabar la sayang… baru 4 jam tak main, u can do this !!!

“isteri pun Nak ketawa ketawa ngan u…. bagi la sikit masa emas mu itu….. , p/s : I love u hubs. Pls don’t Marah me. Hahah.,” – tulis Nora Danish di Instagram.

Perkongsian Nora itu mendapat perhatian daripada peminat dan rata-rata peminat berasa terhibur apabila membaca kata-kata yang dikongsi oleh Nora.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...