Get $25 free
loading...

Hina Kemaluan Bau Ikan Masin, Fairuz Belum Dapat Maafkan Bekas Suami

Susulan isu pelakon Indonesia Galih Ginanjar yang menghina kemaluan bekas isterinya, Fairuz A Rafiq yang didakwa berbau ikan masin, Galih mengaku bersalah dan dipenjara hampir sebulan yang lalu.

BACA : “Ikan Masin Itu Makanan” – Nafi Hina Kemaluan Bekas Isteri, Galih Ginanjar Disiasat Polis 13 Jam

Dalam hampir sebulan meringkuk di penjara, Galih akhirnya memohon maaf pada bekas isterinya melalui surat yang ditulis semasa berada di dalam penjara.

Surat itu kemudian dibacakan oleh isteri Galih iaitu pelakon Barbie Kumalasari, di hadapan media di Balai Polis Metro Jaya, Jakarta Selatan pada 30 Julai lalu.

Namun, isi kandungan surat itu sedikit pun tidak membuatkan hati Fairuz lebih tenang sebaliknya semakin geram dan mempersoalkan mengapa permohonan maaf tersebut tidak dibuat lebih awal.

“Selama ni aku dizalimi, selama ni maruah aku diinjak-injak, harga diri aku sebagai perempuan dipermainkan, dan selama ni aku usaha diam,” – Fairuz.

Menurut portal Liputan 6, Fairuz merasakan permohonan maaf tersebut tidak ikhlas dan menuduh bekas suaminya itu dituduh cuba mempromosi album lagu yang bakal dilancarkan selepas dia bebas dari penjara nanti.

Hina Kemaluan Bekas Isteri Berbau Ikan Masin, Pelakon Bakal Dipenjara Selama 6 Tahun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...