Get $25 free
loading...

Ramai masih keliru akhirnya Anwar dedah kuasa sebenar Tommy Thomas sebagai peguam Negara.(video)



Selamat datang ke video chennal informasi informasi,gaya hidup,hiburan,seram,sedih.fakta fakta menarik serta kejadian aneh tapi nyata dan lucu yang terdapat di dunia ini .dan lain lain lagi.

Dato' Seri Diraja Anwar bin Dato' Ibrahim ialah seorang ahli politik Malaysia, yang berkhidmat sebagai Ketua Pembangkang di Parlimen Malaysia, atas kapasitinya sebagai Ahli Parlimen Permatang Pauh.

Tommy Thomas Calon Peguam Negara (NEW AG). Berikut adalah merupakan maklumat penuh semasa tentang tokoh dan pakar perundangan Tommy Thomas.

Anwar memakai cermin mata.Cermin mata merupakan bingkai yang mempunyai kanta gelas yang berada di depan mata. Ia merupakan alat bantuan penglihatan, perlindungan mata, atau untuk perlindungan daripada sinaran UV.
Pelantikan Tommy Thomas sebagai Peguam Negara tidak akan menjejaskan kedudukan islam dan hak istimewa orang melayu di Negara ini.Sebelum ini rakyat bercelagah sesama sendiri ada yang menyokong ada yang mempertikaikan keputusan tersebut.Dia peguam Negara tidak boleh langgar pelembagaan Malaysia.Ini keperihatinan yang disuarakan oleh raja raja Melayu.Ini keyakinan kita beri kepada raja raja Melayu bahawa Tommy Thomas tetap menjaga kedudukan Islam dan kepentingan Melayu seperti diperuntukan dalam pelembagaan (Malaysia).semoga anda terus terhibur dengan kisah cerita ini ,tontonlah cerita ini sampai ke penhujungnya supaya anda ketahui jalan cerita ini.
Anda juga boleh scroll dibawah ada lagi cerita yang menarik buat anda tonton bersama sama keluarga dan rakan2,

Terima kasih kerana sudi menonton kisah cerita yang dipaparkan sekian.

Jangan lupa like Fb fanpage kami dibawah.
Sila tonton video:



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...