Get $25 free
loading...

“Aku Dah Tahu Semua Benda Yang Kau Dah Buat” – Ahli Keluarga Remy Ishak Terkena Sihir?

Jarang kita melihat pelakon kegilaan ramai wanita, Remy Ishak memuat naik sesuatu yang agak ‘kasar’ di media sosial kan?

BACA : “Saya Yang Tak Jadi Kahwin, Orang Lain Pula…” – Remy Ishak Belum Mahu Kahwin

Namun, petang tadi Remy telah mengemaskini InstaStory yang mendakwa keluarganya bakal berhadapan dengan perbuatan sihir daripada indvidu yang dikenalinya.

“Aku dah tahu semua benda yang kau dah buat. Sekiranya ada perkara yang tidak baik berlaku pada keluarga saya melibatkan sihir, saya tahu apa yang perlu dilakukan,” – tulis Remy Ishak di InstaStory.

Menurut perkongsian Remy itu, dia memberi amaran kepada individu terbabit dan dia kenal serta tahu apa yang telah individu itu lakukan.

Remy menegaskan, dia juga tahu apa yang perlu dilakukan sekiranya perkara yang tidak baik berlaku kepada keluarganya yang melibatkan sihir.

Diharap benda macam ni, kalau dah tahu siapa yang buat tu, baik selesaikan cepat sebelum melarat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...