Get $25 free
loading...

"Licinnya Rasa Bawak Motor Ni Selicin Kulit Mira Filzah"

Minggu lalu menyaksikan kehebatan Fabio di litar MotoGP dengan kelajuan dan teknikal yang membanggakan bersama penyepaduan produk terbaru daripada Petronas.

Kalau korang tak percaya, ianya lebih terbukti apabila pasukan Petronas Yamaha SRT catat keputusan memberangsangkan dengan enam podium sejak menggunakannya di MotoGP Belanda, bulan Jun lalu.

Menariknya Petronas Sprinta ini direka sebagai 'penyedap' tunggangan. Kiranya kalau jalan tu permukaan dia tak rata, tapi bila pakai Petronas Sprinta, terus rasa 'licin' je perjalanan, selicin kulit Mira Filzah.

Petronas Sprinta dirumus secara unik untuk memenuhi ciri-ciri Yamaha YZR-M1 dan berupaya meningkatkan prestasi enjin serta buatkan enjin tu lebih bersih.

Tengok jelah macam mana Fabio punya race minggu lepas, siap dapat pole dan podium. Kalau bukan sebab Petronas Sprinta dan ahli teknikal yang bagus, tak mungkin kejayaan tu dapat dicapai.  Tak caya, dengarlah sendiri Fabio cakap apa.


Wilco, bekas pelumba Grand Prix dengan tiga podium di Assen turut mengakui, "Pembakaran enjin, RPM dan suhu yang luar biasa bagi menghasilkan prestasi tinggi minyak enjin dalam tempoh masa yang singkat serta berfungsi dengan baik adalah sangat-sangat hebat. Saya dan pasukan sangat gembira tentangnya."

Apapun, teknologi terbaru Petronas Sprinta ini memberi fokus kepada setiap komponenn jentera bukan saja enjin, tapi klac dan juga gear.  Malah, Petronas Sprinta mampu mengekalkan ketahanan lapisan filem, stabiliti kelasakan dan kadar kelikatan walau dalam kelajuan RPM yang sangat tinggi.

Korang yang suka bawa laju tu tiba-tiba nak pecut ke atau nak brek, Petronas Sprinta ni akan protect komponen dalaman enjin daripada suhu dan tekanan mekanikal yang tinggi.

Bagusnya Petronas Sprinta ni, ia direka khas sempena perlumbaan MotoGP. Jentera Fabio Quartararo antara yang menggunakan Petronas Sprinta dan elemen-elemen penting dalam sukan motorsport diguna pakai dalam penghasilan produk ni.  Yelah kan, tak guna kalau jentera boleh pergi laju dan tinggi kuasa tapi rosakkan enjin dan tak dapat nak complete race.

**Details where to get the product/price etc.



lagi info di : Gosip Artis Terkini
Previous
Next Post »
loading...