Get $25 free
loading...

Mesej Perbualan Rayuan Syafiq Kyle Dengan Lelaki Bernama Faizi Khairudin Tersebar



Mesej Perbualan Rayuan Syafiq Kyle Dengan Lelaki Bernama Faizi Khairudin Tersebar. Netizen: "Semoga yg memfitnah itu segera diberi hidayah oleh allah swt...aminnn....do'a kan yg baik-baik...." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Kita semua melakukannya: bukan hanya bercakap tentang orang lain, tetapi bercakap tentang mereka dengan cara yang menghina. Mengapa? Menurut penyelidikan baru-baru ini, ia mungkin kerana gosip "bukan hanya membantu memperjelaskan dan menguatkuasakan peraturan yang membuat orang bekerja dengan baik, tetapi ia mengedarkan maklumat penting tentang tingkah laku orang lain yang tidak dapat diterbitkan dalam manual pejabat."

Pada masa akan datang, jika anda akan mendengar seseorang yang mengucapkan mulut yang tidak baik, ingatlah bahawa mereka tidak mempunyai cara lain untuk merasakan kebaikan diri mereka, jadi mereka perlu memfitnah dan memfitnah hanya untuk merasa baik. Oleh itu, biarkan mereka mempunyai saat kegembiraan mereka dan anda bersukacita kerana anda cukup penting untuk mereka menghabiskan masa bercakap tentang anda. Seperti yang Mark Twain berkata: "Satu-satunya perkara yang lebih buruk daripada yang dibincangkan tidak dibincangkan!"

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan admin semata-mata. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Mesej Perbualan Rayuan Syafiq Kyle Dengan Lelaki Bernama Faizi Khairudin Tersebar. Cepat tengok!!

Sila tonton video:





lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...