Get $25 free
loading...

Iklan Caring

Tajuk:

1. RM 250,000 Untuk 55 Orang Setiap Minggu, Adakah Anda Orang Yang Kami Cari?

2. Rezeki Terpijak, Tak Sangka Hajat Nak Beli Sebotol Syampu Di Caring Pharmacy Rupanya Jemput Rezeki RM 250,000

3. Tak Sangka Sering 'Gatal Tapak Tangan' Petanda Nak Dapat Durian Runtuh Bila Masuk Kedai Ni

4.


Siapa kat sini yang suka dirinya tak sihat atau selalu buat tak kisah dengan keadaan tubuh badan yang tidak terjaga? Sudah tentu tak ada kan.

Tanya la sesiapa pun, kesihatan baik yang berpanjangan adalah antara perkara yang selalu didambakan. Maka tak hairanlah kalau ada yang sanggup melabur wang ringgit setiap bulan untuk mendapatkan set penjagaan kesihatan diri, baik luar mahupun dalam yang dijual di pasaran. 

Salah satunya adalah produk-produk kebersihan diri dan penjagaan kesihatan yang ditawarkan di rangkaian Caring Pharmacy di seluruh tanah air.


Cakap je korang nak set penjagaan yang macam mana. Semua ada. Brand yang dijual di Caring Pharmacy juga pelbagai. Tak pening kepala dan tak payah buang masa nak masuk banyak kedai kan.

Ni haaa, sambil-sambil korang berbelanja dekat Caring Pharmacy yang selalu tawarkan deal-deal menarik tu, apa kata anda join satu contest ni. Orang kata, sambil menyelam minum air kan. Keluarkan duit beli barang keperluan, masuk contest dan menang, dapat balik duit.


Kalau korang nak tahu, ketika ni contest Shop More Win More tengah berlangsung yang menawarkan hadiah-hadiah menarik lagi menggiurkan. Memang beruntung sangat-sangat kalau korang salah seorang yang dipilih sebagai pemenang.

Contest ni sebenarnya dah pun bermula sejak 9 SEPTEMBER lagi dan bakal berakhir pada 3 NOVEMBER ni. Panjang lagi masa sebelum contest ni ditutup, so inilah masanya untuk anda bergegas ke mana-mana cawangan Caring Pharmacy yang ada untuk berbelanja dan turut serta.

Cara-cara nak sertai contest ni korang boleh tengok kat bawah.



Sekarang dah tiba part yang ditunggu-tunggu. Hadiah. Ya, hadiah menarik yang kami sebutkan tadi kan. Stay focus ok, kami dah sedia nak reveal hadiah-hadiah special dari Caring Pharmacy untuk korang miliki.

RM 250,000. Wowww..Banyak tu, memang tak patut sangat-sangat kalau korang lepaskan peluang mungkin sekali seumur hidup ni. Semua duit-duit tu diagihkan untuk 55 pemenang yang diumumkan setiap minggu. Maknanya, lagi banyak korang join contest setiap minggu lagi cerah peluang korang nak menang banyak kali.

Korang boleh cek details dekat grafik di bawah.



Ini pula adalah terma dan syarat-syarat yang korang kena tahu sebelum korang dipilih sebagai pemenang bertuah setiap minggu.


Lekas, kunjungi mana-mana cawangan Caring Pharmacy dan dapatkan produk-produk kesihatan diri dan kesihatan seperti Baby Arau,  Antabax, Bio-Life, Biogrow, Bonlife, Buds, Cultrate, Cell Labs, Ensure, Gastby, Refresh dan banyak lagi. Paling penting, jangan lepaskan peluang untuk sertai contest Shop More Win More okay.

Untuk maklumat lanjut, layari laman web dan facebook Caring Pharmacy.



lagi info di : Gosip Artis Terkini
Previous
Next Post »
loading...