Get $25 free
loading...

3 Langkah Mudah Tukar Pelan Celcom Dapat Cashback Sehingga RM180

Siapa je yang tak nak kalau ada orang bagi duit macam tu je? Bukan rebat tapi tunai tau. Ish.. bukan sikit-sikit pula tu.

Cash apa tu? Macam mana nak dapatkan?

Celcom baru-baru ini mengumumkan tawaran rebat tunai sehingga RM180 untuk pelanggan sedia ada dan juga pelanggan baru. Wow.


via GIPHY

Cara nak dapatkan cashback ni mudah je. Tapi, sebelum tu kitaorang nak bagitahu korang akan rugi besar kalau baca je tapi tak buat. Okay, jom start.
First, apa yang perlu korang buat adalah dengan menukar mana-mana lima (5) pelan eksklusif yang ditawarkan melalui kempen ini seperti Gold 20GB, Gold Plus 40GB, Gold Supreme 50GB, Platinum 60GB dan Platinum Plus 100GB.




Kalau korang perasan dekat table atas tu ada bagitahu berapa cashback yang korang akan dapat berdasarkan pelan-pelan yang ditawarkan bermula RM90 hingga ke RM180.

Korang boleh pilih berapa keperluan internet yang diperlukan daripada 20GB je sampailah ke 100GB. Paling best semua plan ni bagi korang unlimited calls ke semua rangkaian lain dan PERCUMA 100GB Super Video Walla™. Tak tahu Video Wall tu macam mana, jom tengok video dekat bawah ni.


Rugi kalau korang tak tukar pelan ni. Tapi, kempen ini hanya sah untuk pelanggan sedia ada yang tidak dibawah mana-mana kontrak Celcom. So, korang kena check balik kontrak korang tu tamat bila ya.

Macam mana nak dapatkan cash tu dengan Celcom Mobile Plan. Ikut tiga (3) langkah mudah ni.
  1. Pilih Pelan Celcom yang korang pilih melalui Celcom Online Shop.
  2. Check-out dan buat pembayaran dalam talian.
  3. Nikmati rebat tunai korang daripada bil bulanan pertama. Yay mudahkan?


Tawaran Online Postpaid Cashback ni berbaloi untuk korang langgan sebab setiap pelan confirm akan dapat cashback untuk dinikmati.

Cara nak tukar pelan ni hanya boleh dibuat melalui dalam talian je tau. Korang boleh klik link ni dan pilih pakej internet yang bersesuaian dengan penggunaan harian.

Untuk maklumat lanjut berkenaan promosi ini mahupun tawaran lain, sila layari laman sesawang rasmi Celcom.

lagi info di : Gosip Artis Terkini
Previous
Next Post »
loading...