Get $25 free
loading...

Ditemui Terlangkup Dalam Tong Air, Budak 3 Tahun Mati Lemas

Seorang kanak-kanak ditemui mati lemas dalam keadaan terlangkup di dalam tong air di bilik mandi kediamannya di Taman Agropolitan Rantau Manis, Gua Musang semalam.

Mangsa, Raja Maryam Darlisha Raja Ismail ditemui kakaknya yang berusia 12 tahun pada jam 11.30 pagi di dalam bilik air.

“Saya hanya tahu apabila anak saya mencarinya di bilik air dan Maryam ditemui sudah tidak bernyawa.

“Ketika kejadian, suami tiada di rumah dan anak saya dihantar ke Hospital Gua Musang (HGM) untuk proses bedah siasat. – Razwaniza Yaakob

Semasa kejadian, ibu mangsa Razwaniza Yaakob, 39 tahun tidak menyedari anaknya itu berada di bilik air kerana sedang menyusukan bayi kecil.

Sumber : Sinar Harian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Previous
Next Post »
loading...