Get $25 free
loading...

Apakah yang sedang berlaku kepada syarikat-syarikat GLC kita?

Apakah yang sedang berlaku kepada syarikat-syarikat GLC kita?

Satu demi satu dipecahkan dan ditumbangkan.

Saya tinggalkan kedudukan ekonomi dan kewangan yang kukuh.

Selepas 9 bulan, yang kita lihat hari ini semuanya merudum.

Mesej yang saya terima:

*Rintihan warga TM!*

Assalamualaikum Dato’ Sri,

Saya merupakan staff Telekom Malaysia Berhad (TM) dan kesempatan ini ingin saya luahkam mengenai kedudukan kewangan TM ketika ini agak menyedihkan kerana polisi kerajaan Pakatan Harapan (PH) yang melaksanakan manifesto "Penurunan Harga Jalur Lebar" secara mendadak.

Hari ini, kami staff TM dikejutkan dengan iklan penjualan dua buah bangunan utama milik TM. 

Terus terang saya cakap yang TM mencapai kejayaan yang amat cemerlang di zaman pemerintahan Kerajaan Barisan Nasional (BN) yang diterajui DS Najib. 

Kami staff TM menumpang kemewahan disebalik kecemerlangan syarikat TM ni selama 9 tahun DS Najib menjadi Perdana Menteri.

Projek UNIFI dilancarkan oleh TM dan Kerajaan Malaysia (2008) telah memberi peluang pekerjaan kepada Bumiputera/Melayu Islam. Hampir 90% dari pekerja TM terdiri dari kaum ini.

Namun begitu, ramai pekerja TM termakan fitnah yang dilontarkan oleh PH. Seingat saya, hampir 80 % pekerja TM menyokong PH sebelum PRU ke 14 yang lepas.

Saya masih ingat lagi, bagaimana sambutan dingin oleh pekerja TM semasa lawatan kerja DS Najib ke Menara TM pada 25 September 2017. Sungguh menyedihkan.

Saya mewakili staff TM berharap perkara ini dapat sampaikan kepada DS Najib.

Terima Kasih

Wargakerja TM

- sumber : fb Najib Razak 
Previous
Next Post »
loading...