Get $25 free
loading...

Viral!~bekas orang kuat Najib dedahkan, cara curi duit dalam umno



Ini adalah sesuatu yang sangat mengejutkan kita semua kerana orang yang kira rapat dan dianggap sebagai orang kuat Najib tampil ke depan untuk mendedahkan perbuatan Rasuah dan salahguna kuasa masa pemerintahan Najib. Individu ini juga mendedahkan bagaimana ahli ahli politik ini mencuri duit di dalam UMNO.

Jom kita saksikan sendiri video pendedahan berani mati individual ini.

Sedikit info kontroversi Najib:
Dalam satu kenyataan Media, Suruhanjaya pencegah rasuah Malaysia iaitu SPRM telah memaklumkan dana RM2.6 billion telah dimasukkan ke dalam akaun peribadi milik bekas perdana menteri malaysia iaitu Datuk seri Najib Tun Razak.

Muhyiddin Yassin menyebut Najib pernah mengakui kepadanya bahawa terdapat Wang yang sebanyak RM2.6 billion dideposit ke dalam akaun peribadinya.

Pada 22 ogos tahun 2015, Najib Serta timbalan menterinya iaitu Zahid hamidi telah menafikan bahawa Dana RM2.6 billion itu bukan dicuri Dari rakyat tetapi adalah sumbangan daripada penderma Dari Timur Tengah, dan juga mereka merahsiakan identiti tetapi mereka mengesahkan pula Sudah bertemu dengan wakil penderma tersebut. 

1MDB telah dipalit dengan begitu banyak kontroversi yang juga melibatkan nilai hutang mencecah RM42 Billion, yang telah memberikan kesan imej negatif kepada kerajaan Malaysia Khususnya kepada Perdana menteri nya, iaitu Datuk Seri Najib Razak yang juga selaku pengerusi lembaga penasihat 1MDB.

Sila tonton video




kredit

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...