Get $25 free
loading...

Akhirnya Dr mahahthir pecah rahsia, rupanya SPR sabotaj PPBM pada pru14




Akhirnya Dr Mahahthir Pecah Rahsia, Rupanya SPR Sabotaj PPBM Pada PRU14. Netizen: "Semua dah tahu Tun . Misalnya mereka sengaja buat kerja lambat. Ratusan rakyat yg masih beratur menunggu giliran tapi mereka suruh balik saja kerana masa dah tamat jam 5 petang. Padahal org semua beratur menuggu sikit punya lama sebelum pukul 5 lagi. Ini kan satu penipu besar. Tak pa Tun rapatkan syaf. Semua mesti buat kerja dgn cekap dan amanah. Takkan ada satu kerusi pun utk bn pru 15 nanti. Itu saya yakin !" Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Penipuan adalah pernyataan atau perlakuan yang digunakan secara sengaja untuk tujuan penipuan. Kebanyakan orang, pada satu masa atau yang lain, pernah berbohong. Beritahu kebenaran sekarang: itu termasuk anda dan saya. Sebenarnya, sesetengah orang, sedih berkata, berbohong hampir sepanjang masa. Pakar psikologi memanggil orang-orang pembohong yang berdarah atau psikopat. Mereka berbohong walaupun mereka tidak perlu. Malah anak bongsu akan berbohong, terutama jika mereka berfikir dengan melakukannya, mereka tidak akan dihukum kerana sesuatu. Apabila kanak-kanak mula belajar bagaimana cara berbohong, mereka tidak mempunyai kefahaman moral bila tidak mahu melakukannya. Berbohong boleh menyebabkan akibat yang merosakkan dan berbahaya kepada kedua pendusta dan yang dibohongi.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan admin semata-mata. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Akhirnya Dr Mahahthir Pecah Rahsia, Rupanya SPR Sabotaj PPBM Pada PRU14. Saksika


Sila tonton video:



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...