Get $25 free
loading...

Iklan Blackrino


Kalau sebut pasal jersi, otak secara automatik akan teringat kepada jenama-jenama besar seperti Adidas, Nike, Puma, New Balance dan sebagainya.

Jenama-jenama ini sudah sekian lama berada di pasaran dan dijual pada harga yang agak tinggi. Disebabkan itu, anda mungkin pernah melihat jersi tiruan atau disebut copy ori dihasilkan daripada jenama ini dan dijual pada harga begitu murah.


Biarpun ia menjadi satu kesalahan, namun tak dapat dinafikan ia menjadi pilihan yang sangat popular untuk segelintir pihak, termasuk penjual kecil-kecilan yang mahu mencari rezeki.

Sebenarnya ketika ini ada satu jenama jersi tempatan yang sedang meningkat naik dan mula membuka mata orang ramai disebabkan kualiti yang ditawarkannya sangat baik, setanding dengan harganya yang sangat berpatutan untuk dimiliki. Kalau anda nak tahu, jenama tersebut adalah Blackrhino.



Bukan calang-calang tau jenama Blackrino ni, malah pihak syarikat sudahpun mengikat kontrak bersama pelakon terkenal tanah air, Shaheizy Sam untuk menjadi duta syarkat.

Tapi berita paling best yang kami nak kongsi hari ini adalah, Blackrino sedang mencari peniaga-peniaga kecil diluar sana untuk menjadi ejen yang bertindak sebagai penjual atau pengedar jersi jenama Blackrino untuk pasaran seluruh tanah air.


Jenama original

Kelebihan utama Blackrino adalah, jenama ini adalah jenama original yang dimiliki secara sah oleh usahawan tempatan.

Sebagai peniaga, original adalah perkara yang sangat penting. Macam yang kami cakap tadi, menjual barang tiruan apatah lagi dicetak dari jenama terkenal adalah satu kesalahan, dan memberi risiko kepada pernigaan anda sekiranya diserbu oleh penguatkuasa.


Sekiranya anda memilih untuk menjadi pengedar jersi jenama Blackrino, bolehlah kalau anda nak anggap periuk nasi anda dah selamat.

Harga berpatutan

Biarpun Blackrino adalah jenama yang original, tapi harga dijual dalam pasaran sangat berpatutan. Blackrino menawarkan dua jenis kain dengan kualiti Premium dan juga Standard. Bagi Premium, jersi Blackrino dijual pada harga RM 35 manakala Standard pula pada RM 15 sehelai.

Harga boleh disemak disini.

Kalau anda bandingkan dengan harga jerci copy ori dalam pasaran, harga jersi Blackrino tidak jauh berbeza.Tapi yang paling penting, ia original dan tidak mendatangkan risiko pada perniagaan anda seperti diserbu pihak berkuasa.

Rekaan menarik dan terkini

Blackrino ketika ini mempunyai sebanyak 10 hingga 15 rekaan dan ia akan ditambah dari semasa ke semasa. Corak pada jersi yang ditawarkan adalah sangat menarik dan terkini, jadi sebagai peniaga ia tidak akan memberi sebarang masalah untuk anda menjualnya.




Setiap rekaan hadir dengan 3 pilihan warna.

Lagi satu, ia juga sangat sesuai untuk dijadikan baju event seperti sukaneka, sukan sekolah, universiti, kejohanan bola sepak atau sebarang sukan lain dan macam-macam event yang lain.




Jersi Blackrhino juga menyediakan ruang untuk pembeli mencetak nama, nombor atau logo koporat dan ia tidak akan kelihatan bertindih dengan rekaan jersi. Sebelum terlupa, jersi Blackrino dihasilkan dua versi iaitu lengan pendek dan lengan panjang. Sesuai untuk semua tanpa mengira jantina.

Kat sini kami kongsikan sebahagian daripada rekaan-rekaan jersi Blackrino yang ada.







Ready size dari S hingga 5XL

Saiz memainkan peranan yang sangat penting untuk dijual. Blackrino datang dengan variasi saiz yang sangat sesuai dengan rakyat Malaysia. Saiz yang ditawarkan bermula dari S hingga 5XL.




Jadi, peniaga-peniaga idak perlu khuatir kerana setiap baju yang dihantar kepada anda sebagai ejen boleh dijual dan memenuhi kehendak saiz pelanggan-pelanggan anda.

Iklan di seluruh Malaysia

Ini yang paling menarik, sebab produk Blackrino akan diiklankan diseluruh Malaysia oleh pemilik jenama Blackrino sendiri. Setakat ini, Blackrino dah pasang sebanayk 44 buah billboard di lebuhraya-lebuhraya utama di seluruh tanah air.



Jumlah billbord ini juga dalam perancangan untuk ditambah lagi lepas ni. Selain itu, macam yang kami cakap tadi, Blackrino juga akan dipakai oleh Shaheizy Sam sebagai Duta Produk.


Kat sini, soal pengiklanan, anda sebagai peniaga tidak lagi perlu pening kepala. Semua sudah diuruskan oleh syarikat. Malah, anda juga akan dibekalkan dengan baner dan roll up/stand baner untuk diletakan di kedai anda nanti.





Mahu bantu peniaga kecil

Inilah tujuan utama pemilik Balckrino, iaitu membantu peniaga kecil, khususnya yang menjual baju copy ori. Untuk menjadi pengedar jenama premium, memerlukan modal yang 'keras' dan diluar kemampuan sesetengah pihak.



Untuk menjual baju copy ori pula, ia sememangnya salah dari segi undang-undang dan boleh dikenakan tindakan.

Blackrhino mahu membantu peniaga-peniaga ini menjadi peniaga dan pengedar produk yang sah, jenama tulen dan kualiti menepati harga yang ditawarkan.


Malah, syarikat juga hanya mengambil pulangan yang rendah daripada ejen selain semua stok akan dihantar terus kepada ejen. Ejen juga boleh memilih jenis rekaan yang mahu dipasarkan.

Anda hanya perlu mengeluarkan modal sebanyak RM250 sahaja untuk menjadi ejen. RM 100 adalah yuran ejen, manakala RM 150 lagi adalah untuk tujuan pengiklanan di seluruh tanah air.

Untuk menjadi ejen dan sebahagian daripada keluarga besar Blackrino di seluruh negara, hubungi melalui Whatsapp di 019-7771122 untuk berdaftar.

Anda juga boleh melayari facebook Blackrino dan Blackrino Sport untuk maklumat lanjut.



lagi info di : Gosip Artis Terkini
Previous
Next Post »
loading...