Get $25 free
loading...

Alvin Semakin Gila & Parah!! Kini Alvin Hina dan Kutuk Wanita Muslimah Pula Tunjuk Alim - "Perempuan Bertudung Bodoh, Busuk, Pengotor, Jijik"






Alvin Semakin Gila & Parah!! Kini Alvin Hina dan Kutuk Wanita Muslimah Pula Tunjuk Alim - "Perempuan Bertudung Bodoh, Busuk, Pengotor, Jijik"

Baca kata-kata cacian dan kutukan Alvin di SINI.
Alvin Tan suatu nama yang tidak asing lagi dalam dunia blogger kerana sememangnya dia dikenali...

Alvin Tan suatu nama yang tidak asing lagi dalam dunia blogger kerana sememangnya dia dikenali sebagai blogger $ek$ yang sering menimbulkan kemarahan umat Islam.

Kalau dilihat laman Facebooknya, dengan lantang dan terang Alvin Tan menulis kata-kata kritikan terhadap umat Islam dan juga Melayu dengan menggunakan bahasa yang dianggap tidak senonoh.


Terbaru dirinya memuat naik status yang mempertikaikan golongan muslimah memakai pakaian menutup aurat malah menuduh golongan ini sebagai golongan yang ingin menunjuk alim. Aurat dalam Islam kena jaga la!! Jom baca kata-kata panasnya di bawah!


Nampak tak betapa kurangnya didikan dan hormat dalam dirinya terhadap bangsa selain dirinya? Di mana sikap hormat anda, bukankah agama anda juga menekankan hal ini? Walaubagaimanapun, masih terdapat segelintir bangsa Cina yang mengecam tindakan Alvin Tan ini.


Nayta sekali dirinya tidak dapat menerima respon segelintir netizen yang berbangsa Cina mengecam malah tidka setuju dengan kata-katanya. Kalau nak maju, harus bersatu padu tanpa mengira kaum, bangsa dan agama.

Jika sikap inilah dipraktikkan dalam semua rakyat Malaysia tidak kira bangsa, negara akan tetap dan terus mundur. Bagi umat Islam yang bijak sekalian, apa respon anda? bagi kami ini hanya sekadar provokasi untuk melihat sejauh mana kekuatan mental kita menerima anasir seperti ini.


Jangan cepat melatah dan melayan orang sebegini, bertindak dengan professional dan rasional agar pengkhianat seperti ini dapat dilupuskan.

Sumber: sensasi
Previous
Next Post »
loading...