Get $25 free
loading...

Siri Mujahat, Mujahid, Mujahil: wanita sedia SAMAN Menteri Segala Agama


Heh..press conference siap salam bagai.

Saya sedia untuk saman kerajaan dan meletakkan dr. Mujahid sebagai defendan pertama dan kerajaan sebagai defendan kedua SEKIRANYA impak selepas press conference tersebut makin berlambak aduan rasmi adanya jantan jantan berpakaian wanita masuk tandas awam wanita termasuk surau surau wanita.

Oleh itu para wanita :

1) Ambil gambar / video sekiranya jantan-jantan berpakaian wanita ini  masuk ke ruang khas untuk wanita sebagai bukti.
Elak provokasi kerana mereka ini tetap jantan dan tenaga pun jantan . Tak payah berlawan. Ambil gambar / video in silence.

2) Buat laporan polis. Sila rajin. 

3) Saya akan bagi link /email address ke mana bukti dan laporan itu boleh disalurkan

Point saya di sini ialah

Sekiranya Press conference itu adalah pengiktirafan yang dibuat tanpa thorough research dan cuai yang boleh membuka ruang penindasan terhadap hak saya sebagai wanita untuk mendapat keamanan dan perlindungan serta privacy, maka saya dan wanita-wanita normal yang lain di Malaysia mempunyai hak menerusi proses keadilan terhadap penindasan ke atas kami.

.

Just be careful Dr.Mujahid.

-Nurhidayaty Maidin
Previous
Next Post »
loading...