Get $25 free
loading...

Mujahit Mujahil Mubodoh: Dia sekadar transgender biasa kata ko Wahai Jahit

DIA SEKADAR TRANSGENDER BIASA...?
——————————————————-

Senarai perkara yang dituntut oleh gerakan LGBT di Malaysia seperti dalam gambar 1 & 2. Tanda pangkah menunjukkan perjuangan mereka yang belum dikecapi dan sedang dituntuti.

Nisha Ayub adalah aktivis LGBT yang dilatih dan ditaja oleh pihak asing yang ingin masuk campur urusan negara ini. Beliau bukan sekadar seorang transgender yang ingin mengamalkan orientasi seksual dan identiti gender secara sendirian berhad, tetapi beliau mahu mempromosikannya di khalayak ramai!

Adakah hal ini tidak difahami Dr Mujahid?

NGO yang diasaskan Nisha Ayub, iaitu Justice for Sisters, menghantar laporan dalam COMANGO menuntut perkara seperti dalam gambar. “Sisters” mana yang dia hendak perjuangkan “justice”. Semestinya bukan sisters (asli) seperti saya.


Tahun 2016, Nisha Ayub siap dapat anugerah dari kerajaan Amerika Syarikat. Anugerah yang bernama “International Women of Courage Award”. Saya sebagai seorang “woman” (asli) di Malaysia, tidak merasakan apa-apa pun dari “courage” beliau, apa jasa beliau kepada wanita seperti saya sehingga disanjungi dengan anugerah sebegitu rupa?

Dengan ketinggian yang lebih tinggi dari Dr Mujahid, adakah Dr Mujahid rasa ianya OK untuk orang seperti Nisha Ayub masuk tandas awam dengan isteti dan anak perempuannya? 

Itu agaknya “courage” yang dimaksudkan, melanggar sensitiviti 90% rakyat Malaysia yang tidak boleh terima gaya hidup LGBT.

Di San Diego, Amerika Syarikat, sebuah bandar yang menerima aktivisme LGBT secara terbuka, bahkan mempunyai pemimpin-pemimpin terpilih di kalangan LGBT. Di San Diego, 5 April dinobatkan sebagai tarikh “Nisha Ayub Day” sebagai pengiktirafan kepada perjuangan tuntutan LGBT. Apa kaitannya dan manfaatnya untuk Malaysia? Adakah Nisha Ayub seorang transgender “biasa” sedangkan diraikan dan dijulang oleh salah sebuah negara kuasa besar dunia? Dr Mujahid masih rasa bahawa ia tiada kaitan dengan agenda tertentu yang akan meresapi Malaysia?

Sebelum ini , JAKIM di bawah Malaysia “lama” dihentam kerana buat pertemuan dengan ahli perniagaan Sajat. Kali ini adakah JAKIM di bawah Malaysia “baharu” dijulang pula kerana buat pertemuan dengan Nisha Ayub? Kita akan dapati ramai yang hipokrit tiba-tiba jadi suka JAKIM.

Bukankah Allah melarang duduk bersama ahli maksiat, apatah lagi siap buat majlis untuk meraikannya?

Dan apabila kamu melihat orang-orang yang memperolok-olok ayat-ayat kami, maka tinggalkanlah mereka hingga mereka membicarakan pembicaraan yang lain. Dan jika syaitan menjadikanmu lupa (akan larangan ini), maka janganlah kamu duduk bersama orang-orang yang dzalim itu sesudah teringat (akan larangan itu).” (Surah Al-An’am: 68).

Bahkan ingat pesan sahabat Rasulallah s.a.w
Ibnu Abbas radhiallahu’anhu berkata, “Janganlah engkau duduk bersama ahlul ahwa (orang-orang yang mengikuti hawa nafsunya). Kerana duduk-duduk bersama mereka akan membuat hati rosak

-Norhidayah Ismail
Previous
Next Post »
loading...