Get $25 free
loading...

Kisah Ahmad Khitaab Succi RM50


Tempoh 100 hari dah tamatkan?

Horrrayyyyyyyy !!! 

Raya Haji tahun ni seolah olah raya tahun 80-an.

Minyak RM1.50 dan jalan raya tak dak tol.

Masuk supermarket bawak RM50 , bila keluar trolley penuh sarat dengan barang-barang keperluan dapur.

Namun lamunan ku terhenti bila tiba-tiba bahuku ditepuk oleh seseorang.

"Incik ini barang semua belum bayar.. Saya tau incik sudah kena kincing tapi incik jangan mau kincing sama saya pula ...50 ringgit mana boleh dapat beli barang ini macam banyak.. Pooorahhhhh" - kata pengawal keselamatan pasaraya dari Bangladesh yang bernama Ahmad Khitaab Succi.

Selepas bertengkar dengan Ahmad Khitaab Succi saya pun masuk semula ke pasaraya untuk membuat pembayaran sekali lagi. 

Cashier di pasaraya memohon maaf kerana dia sudah tersilap meletakkan "titik perpuluhan" hingga menyebabkan barangan bernilai RM500 hanya menjadi RM50 untuk 2 trolley.. 

Cashier berasal dari Filipina bernama Manny Fiesto itu beberapa kali memohon maaf kepada saya.. 

Apabila pengurus pasaraya tiba dan bertanyakan kepada saya siapa yang salah dalam soal ini, saya hanya mampu berkata Manny Fiesto bukan Khitaab Succi.
Previous
Next Post »
loading...