Get $25 free
loading...

Buat kerja, jangan sibuk berdebat, Zuraida beritahu Fuziah

Ketua Wanita PKR Zuraida Kamaruddin menepis cabaran debat daripada Fuziah Salleh, memintanya supaya tumpu kepada tugas kerajaan daripada membuang masa berdebat.
Beliau berkata sekarang ini ada banyak isu yang perlu diselesaikan oleh pencabarnya selaku seorang timbalan menteri hal ehwal Islam di Jabatan Perdana Menteri.
Jangan buang masa dengan perkara macam ini. Ini mentaliti pembangkang yang masih tidak berubah,” katanya kepada pemberita pada sidang media di pelancaran kempen Girl2Leader hari ini.
Semalam, Fuziah mencabar Haniza Talha untuk berdebat tentang dakwaan Wanita PKR bawah kepimpinan Zuraida tidak membawa banyak perubahan dan berdepan banyak kepincangan.
Fuziah membuat cabaran itu selepas Haniza mempertahankan pencapaian sayap itu bawah Zuraida, seperti menjadi ejen pembuat keputusan.
Cabaran itu timbul ketika Fuziah sedang berkempen untuk jawatan ketua Wanita menentang Haniza pada pemilihan PKR 2018 yang akan berlangsung pada 14 September.
Zuraida akan melepaskan jawatan itu untuk bertanding jawatan naib presiden.
Fuziah termasuk dalam senarai 8 pemimpin dalam pasukan Rafizi Ramli, yang akan mencabar Datuk Seri Mohamad Azmin Ali untuk jawatan timbalan presiden. - FMT
Previous
Next Post »
loading...