Get $25 free
loading...

[PH TIDAK AMBIL PENGAJARAN] LGBT - KISAH KAUM LUTH, SUNNAH YANG BERULANG




LGBT - KISAH KAUM LUTH, SUNNAH YANG BERULANG
.
Tidak pernah kita menjangka bahawa kebejatan akhlak umat manusia yang kita saksikan sekian lama di barat sana bakal menular seteruk ini di kalangan umat Melayu Islam di negara ini.
.
Bukan sahaja LGBT diamalkan secara suka-suka, malah ia telah ke peringkat lebih serius apabila anak melayu menjadi pasangan LGBT pertama yang berkahwin secara sah di Australia.
https://www.facebook.com/…/anak-melayu-j…/10156974899387786/
.
Orang yang mengkaji dan meneliti bencana sosial ini pastinya akan sangat menggeruni bala yang bakal menimpa bukan sahaja terhadap golongan LGBT, malah akan turut menimpa sekalian umat di bumi ini.
.
Para saintis telah buktikan bahawa LGBT adalah masalah akhlak dan psikologi, bukan masalah genetik yang boleh dikaitkan dengan takdir. Dalil utama dan paling kukuh yang mengatakan LGBT adalah masalah sosial ada dalam alQuran itu sendiri.
.
Semua orang tahu yang alqur'an diturun khusus untuk MEMPERBAIKI akhlak manusia. Oleh itu, apabila Allah nukilkan dengan panjang lebar tentang LGBT dalam alqur’an, maka ini bermakna LGBT adalah masalah akhlak juga. Pastinya ia boleh dirawat jika ‘pesakit psikologi’ ini mendapat petunjuk yang tepat.
.
Oleh itu kita seru kepada golongan LGBT, janganlah salahkan takdir atau menyalahkan orang lain lagi. Allah berfirman,
Apa saja nikmat yang kamu peroleh adalah dari Allah, dan apa saja bencana yang menimpamu, maka dari (khilaf) dirimu sendiri. Kami mengutusmu menjadi Rasul kepada segenap manusia. Dan cukuplah Allah menjadi saksi.” (QS. 4. An Nisa' 79)
.
Sesungguhnya telah berlaku sebelum kamu sunnah-sunnah Allah; Karena itu berjalanlah kamu di muka bumi dan perhatikanlah bagaimana akibat orang-orang yang mendustakan.” (QS. 3. Ali 'Imran 137)
.
"Dan peliharalah dirimu dari fitnah/siksaan yang tidak hanya menimpa orang-orang yang zalim saja di antara kamu. Ketahuilah bahwa Allah sangat keras siksa-Nya."(QS. Al-Anfal 8: Ayat 25)
.
"Innalillahiwainna ilaihi roojiun."
"Allahumma salaamatan fiddien."
Salam Jumaat,
WARGA PRIHATIN
With - Warga Rpwp
Previous
Next Post »
loading...