Get $25 free
loading...

MYHOTAK HANG MASZLEE? alasan hutang dah BASI, Rakyat Dah MELUAT



MYHOTAK HANG MASZLEE ?■
Marah pensyarah Nabeel pagi tadi, sambil pos video Menteri Pendidikan tak bagi peruntukan untuk skim yang dipanggil MyBrain untuk taja pelajar-pelajar cemerlang untuk buat Masters dan PhD di IPTA tempatan.
MyBrain ni ikut pensyarah Nabeel meliputi MyPHD.Kerajaan Barisan Nasional yang lepas mensasarkan seramai 60,000 orang akan mempunyai PhD. Dan kerajaan BN telah meletakkan peruntukan sebanyak RM90 juta ringgit untuk support 10,600 orang untuk dapat Masters dan PhD melalui skim ini.

Sekali lagi, kerajaan PH mengkhianati rakyat sebab peruntukan ini telah dimasukkan dalam belanjawan tahun lepas oleh DS Najib.
Alasan bodoh mereka, takdak duit. Kerajaan dulu banyak hutang.
Wei.. u ol dulu masa masuk pilihanraya pun tau dah yang " kita banyak hutang"? So, kenapa BN dulu boleh bagi hadiah hari raya RM500, boleh maintain jumlah awam berstatus kontrak dan boleh bagi skim itu ini termasuk MyBrain kepada rakyat Malaysia?- ayat pensyarah Nabeel.. copy and paste ja.
Dr. Maszlee, kan dah tangguh dan cancel macam-macam, ECRL, HSR, MRT 3.. "jimat kos" buat LRT3.
Kenapa takat RM 90 juta, tak boleh kaw tim maa?
Nabeel kata.. geng-geng nak buat Masters dan PhD yang pangkah PH sambil harap dapat MyBrain.. rupanya yang dapat MyHotak HANG😂😂😂😂.
(Kredit Video TV1)
Previous
Next Post »
loading...