Get $25 free
loading...

Hairannya mempertahankan Islam dan Melayu dilabel UMNO!



Azan berkumandang sebelum laungan merdeka di Tanah Melayu KERANA BERKURUN AZAN SUDAH BERKUMANDANG DI TANAH INI. Kita terima perayaan dan perarakan yang "MERIAH" agama Tahun Baru Cina dan Thaipusam.

Malahan ada pula yang memperoalkan dan berkata mereka kompromi dengan laungan azan sebanyak 5 kali sehari! Ada pula pohon azan diperlahankan.

Hairannya mempertahankan Islam dan Melayu dilabel UMNO!? Kami nak tanya dahulu adakah PAS dan PPBM tiada agenda berkaitan Islam dan Melayu? Adakah anda tidak memahami Islam ataupun mengenali asal Datuk Nenek Moyangmu?


Parti politik adalah tapak dalam sistem Demokrasi Raja Berpelembagaan. Tapi Islam dan Melayu itu hak asli penduduk tanah ini. Pada parti politik mereka akan jadi aset atau liabiliti bergantung pengisian dan pendekatan mereka pada golongan profesional, usahawan dan komuniti yang boleh membina. Itu isu mereka, kami tetap teruskan perjuangan Alif, Ba dan Ta!

Hapuskan tali barut! Hapuskan fasik! Hapuskan munafik! yang menghapuskan Islam dan Melayu! (nampak komen jahil mereka, selemah-lemah perjuangan balun dalam komen!)

Oleh:
Previous
Next Post »
loading...