Get $25 free
loading...

Foto Minum Wain Sudah Tular, Ini Komen Model Taiwan,Teman Wanita Anak Najib


Celia Zhang – berusia 34 tahun dan merupakan bekas model keturunan Cina-Vietnam yang kini menjadi pelakon dan telah berada di industri hiburan selama empat tahun.
Anak lelaki Datuk Seri Najib Razak dilihat makan dan minum wain dengan seorang pelakon di Taiwan sehari selepas bapanya didakwa di sini sebanyak RM42 juta daripada bekas unit 1Malaysia Development Berhad (1MDB).
Taiwan mendakwa ia menyaksikan Datuk Mohd Nazifuddin Mohd Najib makan dan berbual malam tadi dengan seorang pelakon yang dikenal pasti sebagai Celia Chang, di sebuah restoran di pusat membeli-belah Breeze Xinyi berhampiran menara ikonik Taiwan Taipei 101.
Portal itu berkata kedua-duanya dilihat minum gelas demi gelas wain merah dalam suasana santai yang berlangsung selama tiga jam, dan mendakwa bahawa dua botol wain merah telah dibuka.
Ia juga berkata kedua-duanya kemudiannya dilihat mengambil teksi ke salon urut, sebelum makan malam bertemankan lilin dan menghabiskan kira-kira dua jam di bar.
Apple Daily mendakwa kedua-dua mereka kemudian menaiki teksi ke hotel Grand Hyatt sekitar jam 1 pagi.
Menurut Apple Daily, Nazifuddin menulis catatan Facebook pada jam 9.58 malam pada malam yang sama untuk membelakangi bapanya yang didakwa dengan rasuah, dengan menyatakan bahawa ini dikatakan berlaku ketika dia sedang makan malam bertemankan lilin bersama pelakon tersebut.


lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...