Get $25 free
loading...

WOW.. Terkesima Lihat Gadis Berhijab Ini Balancekan Bola. Power lah!!video



Terkesima Lihat Gadis Berhijab Ini Balancekan Bola. Biasa tengok lelaki yang main bola boleh sampai tahap yang hebat, tapi tidak sangka gadis berhijab ini juga boleh main sampai tahap yang sangat power!!
Tidak kalah lelaki! Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat betapa hebatnya gadis berhijab nie balancekan bola.. buat semua orang ternganga!!
Bola sepak adalah sukan global. Bola sepak dianggap berasal dari abad kedua belas England dan menjadi sangat popular sehingga Raja Henry II dan Henry IV terpaksa melarangnya.
Apa yang membantu dengan globalisasi bola sepak adalah pengaruh global Britains. Pada puncak kuasanya, Empayar Britania hampir menutup seperempat planet ini, yang bermaksud bahawa ia sangat mudah menyebarkan permainan bola sepak.
Bola sepak juga sangat popular kerana ia boleh dimainkan secara mana-mana, semua yang anda perlukan adalah bola. Ia juga tidak memerlukan banyak pemain, sedangkan permainan ragbi atau bola sepak Amerika sering memerlukan lebih banyak pemain.
Saya melawat Maghribi pada musim panas dan keseronokan permainan oleh penduduk tempatan jelas. Penduduk setempat akan berada pada 7 setiap pagi bermain di padang yang disediakan di sepanjang pantai. Ini juga kelihatan jelas di Turki, Tunisia dan Mesir.
Apa-apa pun info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. WOW.. Terkesima Lihat Gadis Berhijab Ini Balancekan Bola. Power lah!! Saksikan!
Sila tonton video:
Muka jer cantik, kalau bukan adanya rakaman CCTV ini memang tidak percaya gadis ini akan lakukan perkara cam ni !!

Sumber : infodonia



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...