Get $25 free
loading...

Ini Jadi di Majlis Rumah Terbuka Najib Razak Bekas Perdana Menteri



Ini Jadi di Majlis Rumah Terbuka Najib Razak Bekas Perdana Menteri. Netizen: "Kirakan najib masih ada yg sayang dn tidak ditendang terajang dn tidak di pisah kan dari klurga. klu lihat dato sri Anwar lagi kesian rumah di rempoh dn ditendang terajang ketika dlm lokap. dn terus dipisah kan dari klurga.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus.

Hari Raya Aidilfitri, perayaan pemecatan puasa, cuti keagamaan yang disambut oleh umat Islam di Malaysia. Hari Raya bermaksud 'hari perayaan', dan Hari Raya Aidilfitri adalah hari yang menandakan berakhirnya bulan Ramadhan, bulan suci Islam yang berpuasa pada waktu subuh hingga matahari terbenam.

Umat ​​Islam bangun awal untuk melawat masjid untuk mengucapkan terima kasih kepada Tuhan atas berkat yang ada dalam kehidupan mereka. Mereka akan meminta maaf dan menerima 'hijau' paket wang dari penatua mereka. Semasa memakai pakaian terbaik mereka yang baru, mereka akan melawat saudara-mara, keluarga dan rakan-rakan mereka untuk menggali makanan lazat tradisional; Ketupat (Kek beras), Lemang (beras ketan) dan banyak lagi makanan tradisional lain. Wanita biasanya memakai Baju Kurung, Baju Kebaya atau Jubah. Sementara itu, Lelaki memakai versi lelaki Baju Kurung bersama dengan Kain Samping - sekeping kain yang dipakai di atas baju kurung Baju Kurung. Adalah perkara biasa untuk melihat lelaki memakai lagukok di kepala mereka juga.

Apa-apa pun, sekarnag mari kita tonton video di bawah. Ini Jadi di Majlis Rumah Terbuka Najib Razak Bekas Perdana Menteri. Saksikan!
Sila tonton video:



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...