Get $25 free
loading...

Duta Jepun dedah apa jadi pada negaranya bila Tun Mahathir dilantik sebagai PM



Tengok betapa hebatkan Tun M. Duta Jepun Dedah Apa Jadi Pada Negaranya Bila Tun Mahathir Dilantik Sebagai PM. Netizen: "Tun memang luarbiasa orgnya Tegas dan dpt menarik kembali Pelabur yg takut dgn Ketamakan Najib dan Rosmah." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Oleh sebab ketamakan Najib dan Rosmah, banyak pelabur telah tarik diri. Ini bukan saja menakutkan pelabur, ia juga akan menjejaskan ekonomi negara kita. Kenapa ketamakan tidak baik? Ketamakan adalah keinginan yang berlebihan lebih daripada yang diperlukan atau layak, bukan untuk kebaikan yang lebih baik tetapi untuk kepentingan diri sendiri, dan merugikan orang lain dan masyarakat secara keseluruhan. Ketamakan boleh dilakukan untuk apa-apa, tetapi yang paling biasa adalah untuk makanan, wang, harta benda, kuasa, kemasyhuran, status, perhatian atau kekaguman.

Dalam kehidupan seharian kita juga dapat lihat contoh yang sama, seperti dalam sesebuah keluarga. Ketamakan sering timbul daripada pengalaman negatif awal seperti ketidak konsistenan, pengabaian, atau penyalahgunaan ibu bapa. Di kemudian hari, perasaan kebimbangan dan kerentanan, sering digabungkan dengan harga diri yang rendah, memimpin orang itu untuk menetap pengganti tertentu untuk apa yang diperlukannya.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Duta Jepun Dedah Apa Jadi Pada Negaranya Bila Tun Mahathir Dilantik Sebagai PM. Saksikan!






lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...