Get $25 free
loading...

Dr M sertai protes kerana berdendam dengan Umno, kata Nazri

Menteri Pelancongan dan Kebudayaan itu berkata bantahan itu sia-sia kerana ia tidak memberi sebarang kesan kepada keutuhan Umno.

KUALA LUMPUR: Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz berkata tindakan Tun Dr Mahathir Mohamad menyertai perhimpunan menentang usul kajian semula persempadanan semalam adalah disebabkan dendam yang semakin mendalam terhadap kerajaan.

Beliau berkata ketika pemerintahan Dr Mahathir, tindakan seumpama itu langsung tidak dibenarkan dan mereka yang terbabit akan dikenakan tindakan.

“Dia (Dr Mahathir) jangan menipulah… kalau dulu dia mesti takkan benarkan ia berlaku dan ditangkap bawah ISA… kita kenal siapa dia janganlah menipu rakyat,” katanya kepada pemberita hari ini.

Terdahulu, Nazri yang juga menteri pelancongan dan kebudayaan merasmikan “Pameran Peking Man-Tapak Warisan Zhoukoudian” di Muzium Negara hari ini.

Nazri berkata bantahan itu hanya sia-sia sahaja kerana ia tidak akan memberikan sebarang kesan kepada keutuhan Umno.

Perhimpunan di luar bangunan Parlimen semalam, dianjurkan Bersih 2.0 bagi menyerahkan memorandum bantahan berkaitan cadangan kajian semula persempadanan kawasan pilihan raya.

Mengulas tindakan bekas menteri perdagangan dan perindustrian Tan Sri Rafidah Aziz yang sering mengeluarkan kenyataan membidas kerajaan, Nazri berkata ia juga disebabkan dendam.

Umno Kedah tuduh Dr M ‘bermuka-muka’ sertai protes di Parlimen


Comments

The views expressed in the contents are those of our users and do not necessarily reflect the views of FMT.

Comments



lagi info di : Gosip Artis Terkini
Previous
Next Post »
loading...