Get $25 free
loading...

Serangan Kedua Datang; Kali Ini Tuduhan RM50 Juta

Share This:

Ini akan menjadi satu-satunya cara untuk mengalahkan PAS. Dengan satu juta ahli PAS, PPBM dan PAN tidak boleh mengalahkan PAS. Harapan mereka adalah untuk membuat sebanyak satu juta ahli PAS memboikot pilihan raya atau mengundi parti lain dengan menyatakan bahawa Umno menyuap PAS RM50 juta untuk terlibat dalam pertembungan tiga penjuru untuk mengalahkan Pakatan Harapan.

Dengan lebih daripada 1 juta ahli PAS dan kurang daripada 50,000 untuk gabungan PPBM dan PAN Pakatan Harapan dalam masalah

Dakwaan bahawa Perdana Menteri Najib Tun Razak merasuah Presiden PAS Abdul Hadi Awang RM90 juta kini temui jalan buntu. Malah, tuduhan itu berakhir dengan Clare Rewcastle Brown yang didakwa di mahkamah dan dia mengalami kesukaran untuk membuktikan dakwaannya. Jadi, dia menggunakan cara Anwar Ibrahim dengan melengahkan kes itu sehingga selepas PRU ke 14.

Tuduhan rasuah RM90 juta gagal jadi sekarang mereka keluar dengan cerita rasuah baru RM50 juta sebagai ‘peluru’ kedua mereka kepada Hadi dan PAS

Mahathir kini bekerja di belakang tabir untuk mengeluarkan pertuduhan baru. Kali ini dakwaan bahawa Najib memberi PAS RM50 juta untuk membantu membiayai PRU14. Mereka akan mendedahkan apa yang dipanggil ‘wiretaps’ dan pintasan terhadap mesej e-mel dan mesej WhatsApp yang akan menjadi ‘bukti’ komunikasi mengenai perjanjian RM50 juta itu.

Mereka akan mengatakan bahawa pertemuan diadakan di London untuk rundingan RM50 juta ini tetapi orang yang terlibat diekori dan percakapan mereka direkodkan oleh ‘agen khas’. Oleh itu, kesepakatan keseluruhan RM50 juta bukan lagi menjadi rahsia.

Sekiranya PAS enggan bersetuju dalam pertandingan satu lawan satu dan masih bertegas inginkan pertandingan tiga penjuru maka ‘bukti’ ini akan didedahkan kepada orang awam untuk ‘membuktikan’ bahawa PAS dibayar RM50 juta bagi mencetuskan pertandingan tiga penjuru untuk membantu Umno menewaskan Pakatan Harapan. Mereka berharap ini akan mencetuskan kemarahan supaya penyokong PAS sama ada memboikot pilihan raya dan enggan keluar untuk mengundi atau mereka boleh ‘swing’ dan sebaliknya mengundi PPBM-PAN. Apa juga keadaan PPBM dan PAN akan mendapat keuntungan.

Mahathir perlu alihkan undi Melayu dan satu-satunya cara untuk mencuri mereka dari PAS adalah dengan mendakwa bahawa PAS telah menjual diri kepada Umno untuk RM50 juta

Kononnya bukti yang melibatkan ‘wiretaps’ dan mesej e-mel yang dipintas dan mesej WhatsApp sedang direka di negara lain oleh satu pasukan profesional. Jika anda mempunyai wang untuk membelanjakannya, tidak mustahil untuk membuat apa-apa sahaja kelihatan nyata. Mereka berharap bukti itu akan kelihatan begitu asli dan PAS akan menghadapi pemberontakan di kalangan mereka sendiri.

Ini akan menjadi satu-satunya cara untuk mengalahkan PAS. Dengan satu juta ahli PAS, PPBM dan PAN tidak boleh mengalahkan PAS. Harapan mereka adalah untuk membuat sebanyak satu juta ahli PAS memboikot pilihan raya atau mengundi parti lain dengan menyatakan bahawa Umno menyuap PAS RM50 juta untuk terlibat dalam pertembungan tiga penjuru untuk mengalahkan Pakatan Harapan.

Malaysia Today

PENAFIAN : Artikel pendedahan ini adalah diambil sepenuhnya dari laman blog Malaysia Today dengan tajuk asal Second Missile Coming; This Time Allegation Of RM50 Million. Segala isi kandungan ini adalah dari penulis blog berkenaan dan pihak pru14.tv mungkin tidak bermaksud sedemikian. Pihak pru14.tv berharap pihak yang dituduh/diceritakan dalam artikel ini tampil membuat penafian jika ini merupakan fitnah dari pihak tak bertanggungjawab keatas dirinya, atau sebaliknya. Terima kasih.

Comments

comments

Related Post

Lim Kit Siang Dikatakan Koma, Anthony Loke Nafi
Berang Dengan Iklan Budak Afrika Dilabel ‘Mo...
RAMAI USAHAWAN ATAS TALIAN LARI DARI MEMBAYAR CUKA...
Mahathir Takut Media Tahu Ramai Tidak Sokong Belia...


lagi info di : Gosip Artis Terkini
Previous
Next Post »
loading...