Get $25 free
loading...

Waktu Malam Je Bini Akan Keluar, Bila Aku Siasat,Rupa-rupanya..

Share This:

Sebuah kisah yang dikongsikan oleh netizen ini menceritakan hubungan bersama isterinya selepas tempoh lima bulan mereka berkahwin dan masing-masing memberi kepercayaan antara satu sama lain.Namun kepercayaan yang dibina musnah selepas si suami menyiasat perlakuan isteri yang aneh selepas isteri cuba menyembunyikan sesuatu daripada suaminya.

Assalamualaikum..Aku nak minta pendapat korang. Aku dengan isteri aku baru 5 bulan kahwin. Hidup kami biasa saja macam pasangan lain..bahagia ja. Tiba-tiba aku rasa macam isteri aku ni lain sangat. Awal kahwin OK tapi masuk bulan ke 5, malam-malam jer dia selalu hilang. Aku ni busy kerja. Bila tanya dia cakap dia balik rumah mak dia. Selalu balik rumah mak dia.

Memang rumah kami dekat ja dengan rumah mak dia dan rumah mak aku jarak dalam 35 minit perjalanan macam tu ja. So aku pun okay la kalau dah memang dia dok balik rumah mak dia.

Lepas tu masa aku ada dekat rumah, aku dah tak nampak langsung telefon yang aku beli kan untuk dia dulu. so aku dah syak yang dia ada sembunyikan something dari aku…bila di tanya dia cakap ada ja dalam handbag dia. Sebab dia bukan guna sangat dah pun sekarang. Aku dah semakin pelik.

So aku siasat-siasat sendiri. rupanya isteri aku ni masih ada hubunggan dengan Ex bf dia, Aku tekad cari laki tu depan-depan. ajak dia borak baik-baik, laki tu terus terang dengan aku yang diorang memang masih bersama dari tarikh aku kahwin hari tu lagi. Dan laki tu mintak sangat-sangat aku lepaskan isteri aku ni dan janji dengan aku nak jaga isteri aku ni sehabis baik dan semampu dia.

Ya Allah.. aku memang sayangkan sangat isteri aku ni. Aku rasa tak mampu nak teruskan tanpa dia dan sekarang aku buntu dan tak tahu apa nak buat. Aku bincang dengan isteri aku tanya dia baik2 dia pilih siapa dia cakap dia pilih Dua2…
APA yg aku perlu buat??? tolong kawan2 kat page ni Bantu aku..terima kasih.

Comments

comments



lagi info di : Gosip Artis Terkini
Previous
Next Post »
loading...