Get $25 free
loading...

Aksi Wanita Tak Takut Azab, Koyak ,Kencing Dan Bakar Al-Quran

Share This:

Aksi seorang wanita muda dengan selamba menunjukkan kepada umum sebuah buku yang berwarna biru dan lebih besar dan dipercayai buku tersebut adalah Al-Qur’an. Berlatar belakangkan bendera Slovakia di kawasan berdekatan hutan, wanita itu perlahan-lahan mengoyakkan helaian kitab suci umat Islam.

Kenyataan yang dikeluarkan daripada mulutnya mendakwa wanita terbabit sangat benci terhadap umat Islam bahawa dia memanggil parasit dan mesti dimusnahkan. Ketika berada di atas tanah bersalji, wanita yang berambut hitam dan putih kelabu itu terikat dalam sekeping kertas dengan skrip Arab.

Kemudian aksi yang lebih menjijikkan berlaku lagi apabila wanita itu membuka seluar dalamnya dan kemudian mengesat pada Al-Quran dan dia tidak rasa malu untuk melakukan perkara tersebut di hadapan kamera.

Kemudian dia mengoyakkan lagi potongan-potongan Al-Qur’an yang tersebar di tanah yang diambilnya, dan dia menuangkan bensin ke atasnya, lalu ia menyalakan api.

“Saya akan memburu anda semua, satu langkah pada satu masa. Tidak kira sama ada dia seorang wanita, seorang kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang bertemu saya di jalanan, “demikian kata-kata wanita terbabit yang mengutuk orang Islam yang tinggal di negaranya dengan pandangan yang kejam.

“Saya tidak peduli terhadap aduan jenayah. Ia tidak akan menghalang saya. Saya mempunyai mesej untuk semua orang, termasuk polis, tiada apa yang boleh menghalang saya. ”

Tindakan perempuan yang tidak diketahui kemudiannya menjadi tular. Video itu menjadi bualan rakyat Slovak. Polis mendakwa telah menerima banyak laporan mengenai tingkah laku wanita misteri itu. Siasatan dilakukan dan terdapat laporan yang diterima mengatakan wanita itu melarikan diri ke Finland.

Islam telah menjadi agama yang dilarang di Slovakia dalam undang-undang baru yang diluluskan oleh majoriti dua pertiga di parlimen. Undang-undang itu difailkan oleh Parti Kebangsaan Slovak (SNS) dan mempunyai sokongan kedua-dua parti pemerintah dan pembangkang di parlimen.

Disenaraikan sebanyak dua ribu umat Islam dari 5.4 juta penduduk di Slovakia. Dan tidak ada masjid di negara ini. Pada bulan Mei tahun lepas, Perdana Menteri Slovak Robert Fico berkata Islam tidak mempunyai tempat di negara ini kerana, majoriti penduduk Slovakia sebanyak 62 peratus memeluk agama Roman Katolik.

-PRU14.TV

Comments

comments



lagi info di : Gosip Artis Terkini
Previous
Next Post »
loading...