Minah Swafoto Tayang Punggung

Malu! Harga diri terlampau murah apabila perempuan ini berswafoto sambil menunjukk bahagian belakang dan bontotnya. Lihat lah gambar perempuan berpakaian tak cukup kain tu bergambar di atas, sengaja je dia menonggek macam minta kaki untuk tendang bontot dia je.

Mengancam gila gambar yang diambil tu, dah lah pakai warna merah terang macam tu! Lagi mengancam dan mengugat keimanan lelaki lah melihatnya!

Kalau lelaki gatal melihat gambar minah tu pun, mesti suka sampai tak kelip mata dan meleleh air liur je. Mana tidaknya, ada awek seksi baik punya ‘belanja’ bontot seksi macam tu.

Lebih teruk tu, akan ada individu menggunakan gambar tu untuk melakukan kegiatan tak bermoral untuk memuaskan nafsu sendiri. Tak mustahil benda macam tu akan berlaku, betul tak??

Meremang bulu roma bila memikirkan individu lain menggunakan gambar kita suka hati. Yela, zaman sekarangkan zaman IT, macam-macam boleh buat. Mana tahu, gambar tu di edit menjadi lain yang diambil dan kemudiannya disebar pulak di laman-laman lucah. Naiya jer!

Admin lihat gambar perempuan tu pun rasa malu. Yela, dia dahlah perempuan tapi perangai tu macam perempuan tak ada maruah je! Selamba je dia bergambar menggiurkan macam tu! Hakikatnya, ia akan memberi impak negetif dalam masyarakat kita, tidak kira mana- mana kaum, agama dan lapisan umur.

Sebenarnya, apa motif dia bergambar macam tu ye? Nak menarik perhatian siapa? Dah lah gambar tu dimuat naik di laman sosial, bagus sangat dok ‘belanja’ gambar tak senonoh macam tu kat umum. Huh!

-pru14.tv-

Comments

comments



lagi info di : Gosip Artis Terkini
Previous
Next Post »
loading...